Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wel of niet vertellen wat het wordt?

• Auteur

Wie gaat het wel vertellen wat het wordt,(dus een jongen of een meid)
    En wie doet het niet,en waarom?

Wij hebben bij onze zoon het wel verteld,maar vertellen het bij deze baby niet,simpelweg omdat we iets voor onszelf willen houden,een geheimpje zeg maar.

groet, Nice

#3142404 Quote

Wij zijn er nog niet helemaal over uit of we het willen weten, (ik wel, mijn man vooralsnog niet, en we willen het wel samen doen: of samen wel weten, of samen niet).
    Maar als we gaan horen of het een jongetje of meisje is, houden we dat mooi nog even voor onszelf. Even van ons alleen, 🙂 De rest hoort het wel als beeb er is, 😉

#3142438 Quote

Wij twijfelen nog of we het vertellen. Het duurt ook nog lang voor we het weten, maar ik heb altijd gezegd dat ik het wil weten, alleen één probleem, ik zou het niet voor me kunnen houden, maar dat hoeft ook niet een probleem te zijn. Na 6 weken wisten ook al heel veel mensen dat ik zwanger was.
    Maar denk wel dat wij het gaan zeggen

#3142443 Quote

Wij willen straks ook graag weten wat het wordt!
    Maar we gaan het niet aan iedereen vertellen! Het blijft wel een beetje ons geheimpje! Laat de rest maar lekker gissen!
    Nog 4 weekjes en dan weten we het!! Super spannend!!

#3142445 Quote

hoi

wij hebben iedereen gewoon verteld dat we een meisje krijgen
    dit is ons 2de kindje bij onze zoon hebben we het   niet verteld maar toen waren er   familie leden die gingen raden en iedere keer het gesprek op het geslacht wisten te krijgen
    dit irriteerde me zo…..
    en nu waren we gewoon heel blij met een meid dat we het gewoon verteld hebben ook om van dat raden af te zijn

liefs ilona

#3142446 Quote

hoi,

Bij de eerste hebben we tegen iedereen gezegd dat we het niet wisten. Stiekum wisten we het wel, maar op die manier kon ik me niet verspreken. Als ik dan over ''zij'' of ''hij'' sprak maakte dat niet uit.
    Uiteidenlijk hebben we het onze ouders wel verteld en mijn beste vriendin, die prompt zich versprak bij haar moeder, maar daar lag ik echt niet wakker van.
    Er zijn trouwens ook veel landen waar het gelijk al aan iedereen verteld wordt.

groeten Elke

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142481 Quote

Ik zou mijn mond niet kunnen houden (vind ik ook helemaal niet leuk) andere mensen vonden het zo leuk om erbij betrokken te worden op die manier, iedereen wist onze beeb zijn naam ook al en was juist heel speciaal om die reden!

#3142490 Quote

Wij willen het weten,vertellen het alleen onze ouders…voor de rest blijft het een verrassing.

Nog 5 weken voor we weten wat we krijgen in ons wiegje:D

Groetjes Franny

#3142495 Quote

ook wij weten sinds gisteren wat we krijgen maar, we houden onze mond dicht
    lekker een geheimpje samen….
    we hadden we al gezegt dat we het niet wilde weten maar, de laatste weken begon het toch wel erg te kriebelen hihihiii

liefs mama van 1

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct