Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Als je een miskraam krijgt…heb je dan ook minder zwangerschapssymtonen??

• Auteur

Hallo Allemaal..

Lees hier over miskramen enzo…dat lijkt me zo erg, en krijg gelijk de kriebels…hebben de meiden die een miskraam hebben gehad, achteraf gezegd minder last van zwangerschapssymptomen? of zit dat gewoon tussen je oren??
    ik heb zelf namelijk nergens last van…( behalve enorme honger..) en ik maak me gewoon een beetje ongerust…ben morgen 9 weken zwanger…
    Wie helpt me even??

Liefs, Emmien

#3142459 Quote

Als ik jou was zou ik me niet druk maken hoor!!
    Ik heb een miskraam gehad in 2006 en was toen echt heel erg misselijk. Ik was ruim 12 weken toen ik een echo kreeg en daar uit bleek dat ons kleintje er toen met 7,5 week mee was opgehouden. Ik ben later gecurrateerd omdat het zelf niet los liet. Pas 3 dagen na deze ingreep ging de misselijkheid weg.

Maar het zit vast allemaal wel goed bij jou!!

#3142465 Quote

Hoi! Ik herken je gevoel. Ik ben inmiddels 28 weken zwanger. Ik heb nooit geen zwangerschapssymtonen gehad. Hooguit een beetje moe. Bij sommige vrouwen beginnen de kwaaltjes pas vanaf 10 weken. Bij mij dus   nooit!!
    Een vriendin van mij heeft een miskraam gehad. Ze was totaal overdonderd. Ging naar de vk voor een echo. Ze  had volop zwangerschapskwalen,  dus ze ging er van uit dat alles goed was. Helaas. Op de echo bleek het kindje al enige tijd niet meer te leven. Zo hield die klachten nog wel even.   Dat komt, omdat het zwangerschapshormoon nog niet meteen jel ichaam verlaat. Zo zie je dus…. het zegt echt helemaal niks!

Groetjes!

#3142493 Quote

Hey meid maak je niet ongerust hoor, als het eerst gewoon goed voelde. Door al die verhalen over miskramen te lezen ga je je dingen in je hoofd halen gewoon.

Ik heb er eentje gehad in januari en ik voelde me gewoon zwanger al had ik verder geen kwalen. Ik heb nooit kwalen ook dus pff dan zou ik me wel heel erge zorgen moeten gaan maken haha.

Dit is mn 4e zwangerschap en ben nog nooit misselijk geweest meid.

Groetjes Petra

#3142499 Quote

ik had idd ook allerlei kwaaltjes toen ik de miskraam kreeg.
    een miskraam komt omdat er iets met de aanleg niet goed is of omdat het niet goed nestelt…..

#3142500 Quote

Hier voelde ik mij nog enorm zwanger toen ze bij de echo met ruim 11 weken zagen dat het kindje niet doorgegroeid was na 9 weken en 4 dagen. Dat heeft geduurd tot aan de curettage bijna 2 week later. Daarna merkte ik de dagen erna dat het heel snel minder werd met dat zwangere gevoel.

Zou me er echt niet vantevoren druk om maken….

groetjes,
    Marije

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142529 Quote

Volgens mij kun je daar geen peil op trekken… is elke keer anders en bij elke vrouw anders…
    Voordat ik zwanger raakte, denk ik zelf dat ik ook al heel even zwanger ben geweest: ik was een week overtijd en hield heel veel vocht vast. Had dus zwanger kunnen zijn, (is misschien ook wel even geweest), maar werd uiteindelijk ongesteld. Omdat ik op zich de maand daarop dezelfde symptomen had, maar dan zonder vocht vasthouden, denk ik dat iok toch even zwanger ben geweest en dat het bijvoorbeeld niet goed in heeft kunnen nestelen. Deze keer ging het dus wel goed… 🙂
    De ex van mijn man houdt juist altijd heel veel vocht vast, maar die was 2 jaar geleden zwanger en had ineens nergens last van. Dat werd een miskraam uiteindelijk en toen ze daarna weer zwanger raakte, hield ze wel weer heel erg veel vocht vast.
    Van andere vrouwen hoor je idd dat ze zich juist hardstikke zwanger voelen, dus ik zou me niet teveel zorgen maken… Je hebt er geen invloed op: je kunt echt niet voorkomen dat een miskraam plaatsvindt, (tenzij je echt hele rare dingen hebt gedaan…), dus probeer maar gewoon te genieten: is voor je kindje ook het beste…

#3142816 Quote

hoi emmie.

ik heb zelf 2 keer een mk gehad, de eerste keer kwamen we er bij de 10 weken echo achter dat het kindje al 2 weken gestopt was met  leven, maar toen had ik nog volop zw kwaaltjes, de 2e keer ging het mis met 6 weken, toen was ik alleen wat moe, en toen ik daarna zwanger raakte lette ik echt op alles, en dacht toen ook vaak dat het mis ging want k had buikpijn en de klachten namen af, maar inmiddels ben ik 20 weken zwanger en gaat het goed!
    De verloskundige zei ook tegen mij dat een miskraam bijna altijd begint met bloedverlies.
    Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen.
    Wanneer mag je voor je eerste echo??

xx natascha

#3142831 Quote

ja het is ook allemaal spannend en eng…..
    je hoort om je heen dat mensen een miskraam krijgen of inderdaad overdonderd worden bij de eerste cho….zelf mag ik pas 9 juni naar de vk toe en ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger…ben soms erg moe..maar verder weinig kwaaltjes….
    Hoop dat ut allemaal goed gaat en proberen je gedachten om te zetten naar positieve gedachtes: is ook veel beter voor je kindje in je buik!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct