Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Super moe kan mijn oogjes niet meer openhouden!

• Auteur

Hi dames,

Ben nu 10 weken zwanger, en ben echt super moe, slaap ook onrustig maa rhet liefst zou ik heel de dag gaan slapen. Loop ook constant te gapen enzo.
    En de dagen kruipen echt voor bij…

Komt iemand dit bekent voor? zoja heeft iemand tips?

groetjes

#3142474 Quote

hahaha rusten zodra je kan! Verder geen tips joh, je kindje groeit hard en hier kan je weinig aan doen.

Geniet van je zwangerschap verder enne gaap ze hahaha. Heb er ook vaak last van hoor ben nu 10 weken en 5 dagen.

Groetjes Petra

#3142476 Quote

hoi hoi,

haha ook ik herken dit heel erg, ik stond vaak net zo moe op als dat ik naar bed ging.
    Probeer veel te rusten, en verder bij mij ging het een stuk beter toen ik 16 weken zwanger was, dus er is hoop haha.

xx natascha 19w2d

#3142503 Quote

Hoi hoi!!!
    Heel herkenbaar! Ik was tot 12 weken ook doodmoe, echt niet normaal meer. Ik was al trots als ik het volhield tot 9 uur 's avonds wakker te blijven. Vanaf 12 weken ging het iets beter en met 14 weken was ik over de vermoeidheid heen. Nu af en toe wel moe, maar gewoon zoals normaal.
    Volgens mij kan je er niet heel veel tegen doen. Nog even volhouden, over een paar weken gaat het als het goed is beter…
    Sterkte!
    Groetjes, Irene

#3142508 Quote

Dan zit er inderdaad niks anders op ga dan  maar vast oefenen op de middagdutjes,
    Ben al blij om te horen dat er ooit een einde aan komt. Dan kan ik in iedergeval alvat gaan aftellen. En tja al is het een teken dat het kindje goed groeit dan heb ik het er dubbel en dwars voor over!

groetjes

#3142513 Quote

Nog wel even een vraag: hoe hoog waren je ijzergehaltes, zijn die al geprikt? (Heb je de eerste echo al gehad, gebeurt tegelijk daarmee meestal).
    Anders zou je bij de huisarts even kunnen laten prikken op je ijzer, als het erg laag is, kun je een kuurtje krijgen en word je in ieder geval iets minder moe. De moeheid zal niet helemaal verdwijnen, want het hoort er ook gewoon bij deze periode, maar bij mij hielp die kuur wel, (terwijl mijn ijzer niet eens zo ontzettend laag was: 6,9)
    Verder kun je zelf je ijzer wat oppeppen door roosvicee ferro te drinken, voldoende fruit en verse groene groente. Ijzer zit ook in rozijnen en appelstroop, dus… 🙂
    En vooral dus ook ff rusten op momenten dat je je ogen niet openhoudt… erg gezond voor jou en de baby nu, 😀

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142523 Quote

hoi hoi

ik ben nu bijna 30 weken en net zo moe als dag 1!
    ik hoop echt voor je dat het overgaat ik heb al vanalles geprobeert…floradix ijzerkuurtje veel rusten enz….maar niks helpt….mijn vk zegt elke vrouw is anders…
    sterkte sandra

#3142524 Quote

Bij mijn verloskundige doen ze zelf de echo's niet daarvoor moet je naar een echocentrum. maar toen ik voor het eerst bij de vk kwam hebben ze wel bloed bij me geprikt. daar krijg ik 2 juni de uitslag van. Maar wou zoiezo ff melden bij haar dat ik er erg last van heb.

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct