Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kriebels voor een tweede kindje

• Auteur

Misschien een beetje raar, maar ik heb echt al een beetje kriebels voor een tweede kindje terwijl Daantje pas 3 maanden is. Herkent iemand dit? We gaan er overigens nog geen werk van maken, omdat ik het fijner vind als mijn lichaam wat langer de tijd krijgt om te herstellen van deze zwangerschap.
    Maar als ik naar Daantje kijk heb ik het gevoel dat ik wel een heel klaslokaal vol met van die hummeltjes zou willen hebben…   Ik vind het echt rijkdom, zo'n lief en gezond dochtertje!

X Femke

#3142477 Quote

Je bent gewoon verliefd op je kindje HEERLIJK toch, lekker van genieten, heerlijk bijkomen, je lichaam, het gaat snel genoeg allemaal zie ik nu 9 maanden na mijn bevalling, we gaan over 3-4 maanden weer proberen (wat ik al heel snel vind) had die kriebels ook wel maar heb wel mijn verstand laten spreken en daarnaast je kindje verdiend een volledige mama die heerlijk van d'r kind geniet deze maanden , geloof me als ze eenmaal gaan kruipen, tandjes krijgen denk je weleens; zullen we het nog effe opschuiven haha nee echt waar gewoon genieten van je baby die tweede komt vanzelf wel!

#3142502 Quote

he muizeke

Volgens mij kennen wij elkaar.
    Leuk om een bekende tegen te komen.
    Ik dwaal al bijna 2 jaar over dit forum rond.
    Vooral zomer 2006 moeders.
    Maar meestal lees ik alleen maar.

Groetjes servie

#3142539 Quote

hoi
    Dan is het wel heel toevallig een femke met een dochter daantje.

Groetjes servie
    mv dana
    35 weken zwanger

#3142542 Quote

ik snap trouwens best als je het wel bent je anoniem wil blijven

Groetjes servie

#3142550 Quote

Hoi Servie

ik ben bang dat ik je echt niet ken, tenminste ik ken niemand die servie heet (neem aan dat dat dus je echte naam is?)en een kindje heeft dat Dana heet, ik kom uit een dorpje in het zuiden van het land, tussen Den Bosch en Eindhoven in en ben 28 jaar. Ken jij nog een Femke met een dochtertje dat Daantje heet? Dat zou wel supertoevallig  zijn!

X Femke  

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142583 Quote

Hoi femke

Nee dan ken ik je inderdaad niet.
    Maar ik ken wel een femke met een dochtertje daantje.
    Zij zal ook ongeveer 3 maanden zijn.
    Inderdaad erg toevallig.

Groetjes servie

#3142592 Quote

hey meiden

Hier nog 1, mijn dochter is nu 4 maand (11-01-08) en wij gaan nu voor een 2e! Nu moet ik er wel bijzeggen dat we over de 1e ruim anderhalf jaar hebben gedaan ( zijn uiteindelijk met behulp van de gyn zwanger geworden.)
    dus wij hebben zoiets duurt het weer zolang dan zit er nog niet veel verschil tussen.

xxxxxxxxxxx

#3142601 Quote

Hoi hoi,

ik herken jullie gevoel wel hoor.
    Ik had ook sterk het gevoel om snel aan een 2e te beginnen. Dan heb ik het over 3mnd na de bevalling. Ik miste het zwanger zijn, blijkt achteraf. Goed gepraat met mijn vriend, en das geen reden om aan een 2e te beginnen. We hebben afgesproken, als we er allebei aan toe waren, aan een 2e te beginnen, en als mijn gevoel van het zwanger zijn weg was, en echt voor een 2e wilde gaan.
    Nu is Dylano 2mei 1jr geworden, en inmiddels zijn we 12w 2d in blijde verwachting van ons 2e wondertje.
    Het zal wel druk worden… Aan Dylano heb ik nu ook echt een dagtaak aan… Meneertje kruipt het hele huis door, en doet alles wat niet mag… Zucht, haha! 4x in 2min opstaan is echt nix hoor, dan heb ik nog geluk, haha! En dan het huishouden nog bijhouden… T is toch best zwaar hoor, maar goed… Komt allemaal wel goed! En Dylano is strax een stuk zelfstandiger (hopen we iig).
    En ze zeggen weleens… 9mnd zwanger = 9mnd ontzwangeren.
    Maar dat is ieder voor zich.

Succes met jullie keuze!

Liefs Debby.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct