Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kriebels voor een tweede kindje

• Auteur

Hi Servie, ben wel benieuwd waar wij elkaar dan van kennen…bij servie gaat er bij mij nog niet echt een lampje branden….

#3142644 Quote

Ik had het niet tegen jou "hormoontje"

Maar tegene iemand anders die al werkelijk bezig is meteen kindje van 4 maanden oud. (zie twee berichten erboven)

#3142640 Quote

IMD,

Sorry,maar volgens mij heb je niet eens goed mijn bericht gelezen! Ik zeg dat ik de kriebels heb, maar dat we er nog geen werk van maken. En al deden we dat wel wie ben jij dan in hemelsnaam om ons te veroordelen??????

Ik ga aan jou verder geen woorden vuil maken want dat ben je niet waard.

Voor de andere meiden die t wel herkennen, thanks voor jullie leuke reacties!

xxx

#3142608 Quote

binnen 4 maanden na je bevalling zwanger worden is gewoon ronduit slecht voor je lichaam natuurlijk en vind ik erg oneerlijk tegenover je kindje (die heeft mama nodig zonder gedoe lichamelijk of moeheid van een zwangerschap) je weet nog geeneens hoe het straks zal zijn of ze gaan kruipen, lopen nu is het nog lekker makkelijk maar straks word het wel wat intensiever..kijk je bent baas over eigen lichaam natuurlijk maar slim en gezond is anders en als mama zijnde vind ik dat je je wat verantwoordelijker moet gedragen.

#3142658 Quote

Hoi

En wat dan nog imd laat iedereen gewoon zijn eigen keuzes maken in plaats vanzo aanvallend te reageren

#3142659 Quote

Volgens mij zijn jou hormonen ook aardig in de war   als je ziet hoe jij reageert

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142669 Quote

hoi hoi

Hier de gek die alweer bezig is,

Dit is allemaal in overleg met de gyn dus ja ik weet wat ik doe! Omdat ik de vorige keer niet uit mezelf zwanger ben geworden, en met behulp van hormonen en de gyn het geluk heb gehad om na anderhalf jaar toch zwanger te worden!

Mij is gezegd dat hoe ouder ik word hoe moeilijker het kan worden dus ja ik slik nu geen pil meer en mocht het raak zijn dan ben ik in de zevende hemel. En als het niet gaat uit zichzelf, omdat ik weer niet ongesteld word enz ga ik na de zomer weer naar de gyn!

Dat wij er ruim anderhalf jaar over hebben gedaan de vorige keer stond ook in mijn vorige bericht dus ja!!

maar denk er van wat je wil, ik weet wel beter!

groetjes coortje

#3142670 Quote

o en hoe weet jij hoe een zwangerschap bij een ander verloopt, ja idd je kunt moe zijn en klachten hebben maar in mijn zwangerschap heb ik nergens geeen last van gehad helemaal noppes! Nu kan het idd zijn dat de volgende keer wel klachten komen maar dat neem ik dan voor lief!! En mijn dochter heeft ook nog een hele lieve papa die ook veel met haar doet dus aandacht komt ze zeker niet tekort!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct