He meiden,
ik zou er zelf niet zo snel aan beginnen, vlot een tweede er achteraan, enerzijds omdat ik dus erg beroerd ben van de zwangerschap, (16 weken en nog steeds misselijk, hele dag door), maar ook omdat ik door mijn stiefkindjes weet dat ze tot hun 5e/6e alleen maar steeds meer tijd en aandacht vragen en pas vanaf die leeftijd echt zelfstandig gaan worden en dus zich bijvoorbeeld ee paar uurtjes achter elkaar zelf kunnen vermaken.
(Waarmee overigens niet gezegd is dat ik die leeftijden dus niet leuk vind, 😉
Maar goed, het lijkt mij best heftig om een dreumes van 1 rond te hebben lopen en dan zelf zwanger te zijn… Ze willen nog veel getild worden, dat moet je in je zwangerschap juist zo weinig mogelijk doen, nouja, dat houdt mij dus tegen om zo even snel een tweede er achteraan te plannen, 🙂
Maar, zoals bij Coortje, als je anderhalf jaar nodig hebt gehad om zwanger te raken van de eerste, kan ik me voorstellen dat je zegt: Ik ga niet eerst wachten om er dan weer achter te komen dat het zo lang duurt en het gat wel heel erg groot wordt tussen de eerste en de tweede… Alhoewel je kort na een zwangerschap wel gemakkelijker zwanger schijnt te worden dan na langere tijd… dus de kans is wel redelijk groot aanwezig dat je straks toch hoogzwanger moeder van een 1-jarige bent 🙂