Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

tips voor slapen

• Auteur

heeft iemand die?

#3142506 Quote

wat bedoel je ??
    wat wil je weten

ik zelf heb nu al 2 weken een kussen tussen me knieen en zo slaap ik heerlijk

groetjes mama van 1
    20w zwanger

#3142515 Quote

niet gestresst je bed induiken: ff ontspannen voor je in je bed gaat liggen.
    Ik heb een extra kussen in m'n zij, zodat ik beter lig en niet zo doorzak met m'n buik.
    Als je niet kunt slapen: beker warme (anijs)melk. In melk zit een stofje waar je slaperig van wordt en van de warmte wordt het nog wat extra. Plus dat je van warm drinken sowieso lekker soezerig kan worden, (geen tv meer aan, lekker jij alleen met je beker warme melk, 🙂
    Van tv en computer worden je hersens heel actief, dus dat kun je beter ook niet meer doen voordat je gaat slapen. Op tijd stoppen dus, nog ff wat anders doen en dan lekker slapen, 🙂
    's Avonds niet teveel meer drinken, zodat je niet de hele nacht naar de wc heen en weer loopt.
    Als je maag (nog) erg rommelt: ff wat eten, niet teveel, net dat je maag weer gevuld is, zonder dat je je echt vol voelt. Crackertje is voldoende, 🙂

#3142628 Quote

in slapen doe ik zo maar t gata om het doorslapen. ik sliep eerst altyd op mijn buik maar kon dat al niej meer vanaf 16 weken en sindsdienslaap ik op mijn zij en rug maar elke x als k me omdraai ben kw eer wakkeer of gewoon zomaar steeds wakker en een kussen tussen me benen werkt niet want dan ben k nog vaker wakker

#3142629 Quote

schijnt dat je ook niet moet douchen voor het slapen gaan…..

#3142638 Quote

he mar,

ik denk dat er niet echt zoveel tips zijn,ja die kussens maar dat helpt dus niet!
    Je hebt overigens ook van die rollen,die je onder je buik kunt leggen ligt ook erg comfortabel!
    Verder geen tips,het is gewoon een beetje aanpoten met zo n dikke buik hihi.

ps:de dag na de bevalling is het heerlijk slapen haha

groetjes van mij

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142641 Quote

Wat bij mij altijd heel goed helpt is heel zachtjes de radio aan. Zo ben je niet zo bezig met het feit dat je niet kan slapen en kan je lekker ontspannen. Meestal dommel ik dan lekker weg.

Petra

#3142696 Quote

Hey hey,

Ik sliep de eerste weken ook slecht door.
    Kroop me bed in om 21:00 uur/21:30 uur en werd dan na middernacht wakker,bleef dan woelen en was klaar wakker.
    Merk wel als ik rond 22:30 uur na bed ga ,dat ik dan beter doorslaap.
    Kan slechts midden in de nacht beneden gaan zitten,heb 2 kids die hun moeder nodig hebben `s morgens om 7 uur.

Heb daar de vk eens na gevraagt en ze zei;Lekkere warme douche voor slapen gaan(helpt volgens mij niet echt)of zorgen dat je echt MOE bent.

Vooral overdag rot als je werkt,dan ben je moe en nog eens moe….

S6 ermee Groetjes Franny

(Zwanger van me 3de al 14 weken en 4 dagen)

#3142678 Quote

Ik had hetzelfde tijdens mijn 3 zwangerschappen. Inslapen was geen probleem maar dan werd ik wakker omdat ik weer moest plassen en dan kon ik met geen mogelijkheid weer in slaap komen. Op dat moment deed ik de radio aan. Als ik dat niet deed dan lag ik gewoon te janken omdat ik zo graag wilde slapen en het niet wilde lukken.

Petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct