Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Jonge moeders!

• Auteur

Ik ben een jonge moeder. Heb twee zoons en verwacht de derde in oktober. En ik ben 25 jaar!!! Nu hoor ik dat in mijn omgeving vrij weinig en ben benieuwd of er mischien meiden zijn van ongeveer dezelfde leeftijd met een gezin.
    En als je dan ook nog eens in oktober bent uitgerekend, dan is het helemaal leuk! Maar dat hoeft niet hoor!

Liefs Anita

#3142564 Quote

He Anita,

Ik ben een jonge moeder van 29 jaar, nou is dat voor jou natuurlijk al weer vreselijk oud maar ik zal ff mijn verhaal doen.
    Ik ben nu zwanger van mijn 4e en op 19 oktober uitgeteld, ik heb 3 zoons mijn 1e kreeg ik 2 weken   voor mijn 18e verjaardag hij is nu 11 jaar  , mijn 2e zoon kwam toen ik 19 was en hij is nu 9 , mijn 3e zoon kreeg ik toen ik 23 jaar was en hij is nu 5 toch wouden wij nog graag een keer voor een kleintje gaan en nu ben ik dus al 29 maar beschouw mij dus als een jonge moeder.
    Mijn man is overigens 5 1/2 jaar ouder.
    Ik zou alles zo over doen, ik vind het heerlijk om zo jong moeder te zijn.

liefs maggi

#3142567 Quote

hoi hoi,

ik ben ook 25 jaar en heb een dochter van bijna 3,5 en we verwachten ons tweede kindje in oktober!
    Ik vind het erg leuk om jong moeder te zijn, maar vind het id jammer dat dat niet heel veel meer voorkomt.
    leuk om te kletsen.

groetjes natascha

#3142595 Quote

hoi
    hier nog een jonge mama
    ik ben nu 20 en heb al 2 kindjes van bijna 4 en 2.5 jaar oud
    ik ben nu niet zwanger maar we zijn bezig voor de derde
    meiden heel veel plezier met jullie zwangerschap en voor de meiden die nog niet zwanger zijn we

groetjes nijntje

#3142617 Quote

Hey,
    He he eindelijk inderdaad!
    Ik begon me ook al af te vragen of ik zo een uitzondering ben.
    Ik ben 22 en ben vandaag precies 13 weken zwanger van mijn eerste kindje.
    Al vroeg wist ik dat ik een jonge moeder wilde worden.
    Gelukkig heb ik een partner die dat geen probleem vond omdat hij ouder is dan ik.
    We zijn dus gelukkig niet alleen .
    Groetjes ilse

#3142620 Quote

Hoi Hoi,

Ik ben 20 jaar en ben nu  3 maanden zwanger van de eerste!
    Mijn vriend en ik hebben besloten om het te houden, we zijn er heel gelukkig mee!
    Wat ik heel erg merk in mijn omgeving, als je vertelt aan iemand dat je zwanger bent, is dat je je besluit zo moet verdedigen. Mensen vinden je jong en je moet nog genieten van het leven.
    Ik heb heel veel problemen met mijn ouders. Hun eerste reactie was je laat het toch wel weghalen he??? Mijn ouders hebben ook heel jong kinderen gekregen mijn moeder was 16 toen zij haar eerste kreeg. En zij heeft veel spijt dat ze niet heeft kunnen genieten van haar jeugd! Ze wil niet dat ik hetzelfde ga doen! Ze is het er dus totaal niet mee eens dat wij ons kleintje willen houden!
    Ik ben blij dat zijn ouders het allemaal geweldig vinden en kan met zijn moeder praten over alle kwaaltjes enzo maar het liefst zou ik de steun van mijn moeder willen.
    Hoe hebben jullie dat allemaal gedaan op zo'n jonge leeftijd? Hoe reageerde jullie ouders? En hebben jullie misschien tips voor mij om hier mee om te gaan??
    Alvast bedankt!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142622 Quote

Hoi Hoi,

Ik ben 21 jaar en ben in verwachting van nummer 2,heb een  zoontje van 9 maanden oud,en heb dus ook een gezinnetje!
    Vind het erg leuk om jong moeder te zijn,bovendien zijn er veel meiden die ik van vroeger ken(middelbare school)ook jong mamma geworden erg leuk dus!

Ik vind het ook leuk om contact te hebben met meiden die jong moeder zijn geworden!

groetjes, nice

#3142631 Quote

he Miloux,

ik was 17 toen ik zwanger was van de   1e maar onze ouders hebben ons er altijd in gesteund, toen we het aan mijn schoonouders vertelden was hun reactie:(ze hadden door dat er wat aan de hand was) we waren al bang dat de verkering uit was!
    en mijn   ouders hebben ons ook fling geholpen , mijn moeder is ook een soort van vriendin ik kan haar alles vertellen en ga elke week met haar shoppen.
    Als jullie toch laten zien dat je het erg graag wilt en dat jullie er helemaal voor gaan  dan draaien ze vast wel bij, en als er zo'n mooi poppie op de wereld komt zijn het vaak de trotste opa's en oma's die er zijn.
    en als je met kwaaltjes of vragen zit mag je ze hier altijd stellen , dit word mijn 4e al dus ben al erg ervaren ha ha
    ik hoop voor je dat je straks vanzelf meer steun van de famillie krijg

liefs maggi 29 jaar

#3142654 Quote

super bedankt voor de reacties. het enige wat ik kan doen is hopen dat ze bij trekt. en het uiteindelijk kan accepteren dat we het houden.
    Jonge moeders dan heb ik nog een vraagje.
    hoe kan je er als jonge moeder nog leuk en hip uitzien? zijn er speciale winkels voor de jongere moeders? of moeten wij ook tuttige positie kleding aan?
    thnx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct