Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie ook weinig zwangerschapskwaaltjes in de eerste weken?

• Auteur

Ik heb eigenlijk niet zoveel zwangerschapskwaaltjes,alleen erg moe en steken links onderin mijn buik,bij mijn zoontje was ik heel anders qwa kwaaltjes,echt heel vreemd!
    Wie herkend dit?

#3142627 Quote

ik had ook geen last van zwangerschapskwaaltjes ja moe en zwangerschapsisias.

#3142630 Quote

Hoe ver ben je? Bij mij begon de misselijkheid pas na week 9, (wat volgens mijn eigen berekening al week 11 moest zijn). Ik dacht in eerste instantie dus ook tot de gelukkigen te behoren die nergens last van hebben, maar dat was te vroeg gejuicht: ik werd toen in heel rap tempo erg beroerd en heb er nu nog steeds last van, (ben nu 15,5 weken volgens echo, 17,5 weken volgens mezelf, 🙂

#3142649 Quote

Hi, hier ook een dame die net als de vorige zwangerschap eigenlijk geen last van kwaaltjes heeft (gelukkig). Enige (wat ik niet eens als kwaal zie) is het snel moe zijn. Lekker van genieten zou ik zeggen! Groetjes!

#3142703 Quote

Ik heb eigenlijk zo goed als geen kwaaltjes gehad tot nu toe. Ok, de eerste 3 mnd een stuk moeier dan normaal (nu nog wel wat moeier dan voor de zwangerschap  moet ik zeggen) Af en toe een keer een weeeig gevoel in de maag, maar daar is tot nu toe ook bij gebleven. Heerlijk moet ik zeggen, helemaal omdat een vriendin van mij 9 mnd dood en doodziek is geweest en zo ongeveer geleeft heeft op rauwe worteltjes. Ik heb dus een voorbeeld bij me hoe het ook kan en dan kan in alleen maar in mijn handen knijpen dat ik eigenlijk "nergens" last van heb (gehad).

Groetjes Natalie
    (20w3d)

#3142727 Quote

elke zwangerschap is compleet anders he, ik voelde ook amper wat (behalve gelukkig hihi)

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142811 Quote

Bij mijn vorige zwangerschap (miskraam) ben ik kotsmisselijk geweest, mijn haar viel met bossen uit en mijn tandvlees bloedde al als je er naar keek.
    Nu? Heeeeel anders. Ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Af en toe was last van mijn borsten (tepels) vaaak plassen, ongesteldheidskrampen en heel veel honger haha! Nahjah, ik heb liever dit dan dag in dag uit misselijk!

#3143049 Quote

Ik heb ook nergens last van. Ben nu bijna 6 weken zwanger, heb ook last van steken links onderin bij m'n lies in de buurt en heb wat gevoelige borsten, sinds deze week wat sneller moe. Ben wel erg emotioneel, maar dat is eigenlijk het enige.
    Maak me er soms ook druk om hoor, je gaat dan toch twijfelen of het allemaal wel goed is!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct