Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

buik voelt aan als een blok beton

• Auteur

wow ik liep gister gewoon te winkelen ofw as weer op weg na de auto ineens een heel erg pijnlijke verkramping met steek in mijn buik mensen voor me dachten dat ik al aan t bevallen was haha, maar he sindsdien steeds beetje weeen en mijn buik voelt aan alsof er een blok beton in zit wie herkent dit?

#3142680 Quote

Dat zijn harde buiken. Komt veel voor bij mensen die zich te druk maken om van alles en nog wat. Af en toe een harde buik is trouwens een hele goede voorbereiding op de bevalling.

Petra

#3142723 Quote

ja ik weet ook dat het harde buiken zijn het is nu al continue vanaf zaterdag en als k me maar te druk maakte wist ik waar t aan lag maar k heb al die tyd niks gedaan dan een beetje in huis hangen verder niej

#3142724 Quote

Hoi,

Weet niet hoe lang je zwanger bent, maar van vorige berichtjes van jou meen ik me te herinneren dat je in elk geval nog niet uitgerekend bent. Dit zijn zeker harde buiken en die kunnen soms zelfs een beetje pijnlijk zijn. Een pijnlijke harde buik lijkt niet echt op een wee hoor, sorry… Tenminste bij mij en heb regelmatig harde buiken gehad tijdens mn zwangerschap.

Zeker als je harde buiken met regelmaat komen, zou ik als ik jou was even je urine laten testen op een blaasontsteking. Een blaasontsteking kan je makkelijk krijgen tijdens de zwangerschap en vaak voel je er niks van. Ik heb het zelf ook gehad en had op een gegeven moment zelfs om de 20 min een harde buik. Baadt het niet dan schaadt het niet.

Verder kan je een harde buik krijgen als je kindje hard schopt, hard groeit of als je je te druk maak, zowellichamelijk als geestelijk.

Ik zou in elk geval als ik jou was wat meer rust nemen. Succes!

Groetjes Anoek

#3142740 Quote

ik ben 33 weken zwanger en ben al met verlof sinds 32 weken  om het niet meer ging en verder doe ik bijna niks dus door de inspanningen kan t niet komen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct