Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie had dit ook?

• Auteur

hoi hoi

ik heb even een vraagje
    gisteren avond had ik pijnlijke steekjes in mijn linker onderbuik en dan steeds precies op de zelfde plek nu heb ik exzact het zelfde alleen nu aan de rechterkant en nu 15 min later weer aan de linkerkant.
    heeft dit hier ook iemand gehad en weet diegene wat het kan zijn.
    ook heb ik last van zere borsten nu vooral rondom de tepels en rare gevoelen in mijn buik.

alvast bedankt

liefs my

#3142718 Quote

hoi,

ik weet niet hoelang je zwanger bent?
    Die steekjes zijn heel normaal. Ik ben nu 5 weken zwanger en ik heb het ook. En bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook. Volgens mij duurt dat best wel een aantal weken en dan komen er weer andere ''pijntjes'' voor terug.

groeten Elke

#3142969 Quote

hoi hoi

dit is vrij normaal hoor
    ik heb er zelf erg veel last van gehad ik weet niet hoe ver je zwanger bent

maar vaak heeft het te maken met je hormoonhuishouding en het feit dat er van binnen alles gebeurt er groeit.

ik zelf heb er af en toe ook nog last van en ben inmiddels 27 weken zwanger .

dus zolang je niet vloeit of iets dergelijks hoef je je eigen niet druk te maken kunt het altijd met je vk bespreken

groetjes josje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct