Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wel/geen combinatietest

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en onze frummel zijn hartje doet het geweldig, 170 slagen per minuut maar liefst, hij was ook al beweeglijk.
    Maar even iets anders.
    Ze heeft ons ook gevraagd of we een combinatietest willen doen (bloedonderzoek en nekplooimeting), maar ik weet niet goed of we het wel of niet moeten doen.
    Ik ben overigens 26 jaar.
    Wat zouden jullie doen?

#3142741 Quote

Hoi,

ben vandaag voor mijn 2e echo geweest en moest dus vandaag beslissen of we wel of geen nekplooimeting wilden doen. Eerlijk gezegd wisten we het echt niet….
    Onze uk heeft toen het heft in handen genomen door steeds op een dusdanige manier te gaan liggen dat de nekplooimeting niet mogelijk was….dus hebben we besloten het niet te doen. Alles zag er verder goed uit, ben 33 jaar…..
    Heb na het gesprek met de verloskundige de vorige keer ook lang getwijfeld…..nu heeft voor mij het lot het bepaald….tis altijd een moeilijke beslissing en alleen JIJ kan uiteindelijk besluiten het wel of niet te doen…..dat verschilt per vrouw…per karakter en per situatie…

Wat je ook besluit te doen, veel sterkte met je beslissing!

groeten Jennifer

#3142742 Quote

Ligt eraan hoe jullie erover denken als de uitslag niet zo mooi is denk ik, wat zou je met de uitslag doen en is het relevant.

Wij hebben hem wel gedaan ik was toen ook 26 en we hadden een kans van 1:15.000 als de kans groter was geweest had ik doorgetest of je nu de zwangerschap dan laat beeindigen OF NIET bij de laatste optie kan je je voorbereiden op een kindje met down, dan is je bevalling een stuk leuker en minder een schok denk ik (maar dat zal niet voor iedereen hetzelfde zijn) ik zou het willen weten want ik wil graag voorbereid zijn op zoveel mogelijk dingen en dan kan ik de beste zorg meteen toepassen..

#3142744 Quote

Misschien heb je hier iets aan

http://www.kiesbeter.nl/

Groeten Ester

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct