Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Sweety!!!!

• Auteur

ja sweet, hier was ik weeer! gezellig weer samen! en hopen dat alles goed gaat! wat erg zeg 3 miskramen? wanneer was dat?? en van hoelang?? het lijkt me afschuwelijk! vanmiddag ben ik voor t eerst naar de verloskundige geweest, op intake gesprek, volgende week maandag voor een echo….vind het super spannend zeg! Zou alles wel goed wezen,,of is het geen lege vruchtzak..ach ja, er kan zo veel verkeerd gaan! heb jij dat niet??
    ik heb nergens last van..alleen ontzettende ontzettende honger!!! elke 2 uur knort mijn maag als een gek…en moet ik echt wat eten anders hou ik het niet vol…nou dat vind ik zo ergniet..en jij?????? ergens last van???? en je eerste kindje?? gaat t daar goed mee?hoe oud is het?? nou tot schrijfs!!!!!!!!!!! Emmie

#3142759 Quote

Hey Emmie,

Gefelciteerd meid!!! Sorry dat ik ff inbreek bij jullie als het ff mag!!!! Volgens mij ken ik je ook nog ben zo'n 2 jaar hier aan het forummen ben ook zwanger ook op controle geweest heb het hartje zien kloppen zo mooi weer!!!! Heel veel succes met de echo hoop dat alles goed is voor je!!!!

Liefs Sandy 6wk en 4dgn

#3142764 Quote

hee lieverd,

mijn Mk gingen eigenlijk allemaal fout net na mijn NOD zeg maar, dus tussen de 4de en 5de week in, heel vroeg gelukkig maar wel verdrietig!! Nu voel ik me beter dus ik heb goede hoop dat het dit keer goed blijft gaan!!! Ik voel me prima, alleen wat krampjes en al een opgezette buik…pffffffff dat begint snel hoor bij een 2de hahaha. Met justin gaat het prima, hij groeit als kool en tis een heel vrolijk en lief menneke. Hij is nu bijna 14 maandjes dus bijna 2 als de 2de komt!!! Tuurlijk, het blijft spannend hoor totaan de eerste echo!! Maar zal wel goed zijn bij jou hoor, mag wel na zon lange tijd he!!! Ik wacht nog ff met afspraak maken, kijk het eerst nog ff 1 weekje aan!! willen jullie weten wat het wordt??

En Sandy lieverd, jij mag ALTIJD inbreken he!!!

kussssssssss

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct