Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vanmiddag eerste keer op controle geweest !!!!

• Auteur

Hoi allemaal,

Allemaal van harte met jullie wondertjes!!!!

Weet zelfs sinds vorige week donderdag dat wij weer zwanger zijn van ons tweede kindje we hebben al een dochertje van bijna 15 mndjes!!!!

Vandaag ben ik naar de frauenartz(gynecoloog) geweest en heb een inwendige echo gehad en heb een hartje zien kloppen zo mooi weer om te zien wat een wonder toch!!!! Ben nu precies 6 wk en 4dgn best al veel verder als dat ik dacht dus ben 18 januari uitgeteld!!!!

Nou het is nog pril en ben blij als ik weer wat verder ben maar het is weer een goed begin!!!!

Allemaal veel succes en geniet ze!!!!

Liefs Sandy

#3142758 Quote

Hoi Sandy!!

Van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik zit al vanaf september uit te kijken wanneer je op het zwanger forum zou verschijnen!! Er was toen geloof ik een topic meiden in het buitenland waar jij ook op reageerde!!
    Ik zelf ben ondertussen al weer 37 week zwanger van de eerste, de maanden vliegen voorbij! Ondanks dat ik erg veel ziek geweest ben!
    Geniet van je zwangerschap!!

Liefs Katriena

(Canada)

#3142761 Quote

Hey meis,

Wat leuk je hier weer te zien al 37wk goh schiet al op!!!

Vervelend dat je zo ziek bent geweest ja soms kun je daar niks aan doen maar snap dat je dan niet lekker bent je ook geen zin in dingen hebt!!!! Hoe gaat het daar allemaal in Canada als je zwanger bent???

Moet je ook in het ziekenhuis bevallen???

Wat een vragen maar ben gewoon benieud!!!!

Succes met de laaste loodjes!!! Nog ff en jullie beeb is er!!!

Liefs Sandy

#3142763 Quote

Hoi Sandy,
    wat leuk!! gefeliciteerd!!!! gaat het verder goed? nog geen last van kwaaltjes?

hier gaat het goed. het is wel druk met de 2 kleintjes thuis, maar wel erg leuk.

succes met je zwangerschap!!

Groetjes,
    Sara

#3142765 Quote

heeerlijk Sandy!! en nu genieten maar lieverd!!

succes!

liefs sweety

#3142864 Quote

Hey Sandy,

Ja helaas doen ze hier in Canada geen thuis bevallingen en zal ik toch echt in het ziekenhuis moeten bevallen!!! En na 2 a 3 dagen ga je naar huis en dan sta je er alleen voor, want kraamzorg kennen ze hier ook niet!!
    Je bent dan dus echt op je familie aangewezen!!

Mag je in Duitsland wel thuisbevallen??

Groetjes Katriena

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142866 Quote

Hey meiden,

Sara en Sweety bedankt meiden, wel spannend   vindt ik het nog steeds en ook wel een beetje onwerkelijk, maar het is echt zo heb een echofoto dus!!!!

Hey Katriena, jeetje das ook snel dat je naar huis moet!!!! Maar hoe zit het dan met controles als je zwanger bent!!! Niet echt fijn dus heb je al hulptroepen??? In Duitsland moet je ook in het ziekenhuis bevallen maar je mag daar tot bijna 8 dgn in het ziekenhuis blijven, dan ben je gelijk stukke mobieler als je naar huis gaat!!! Ik heb geluk dat ik vlak bij de Nederlandse grens woon en we krijgen dus wel kraamzorg uit NL, dus toen ik thuis kwam met onze Jessica had ik nog 2 dgn kraamhulp!!! De controles gaan hier via een Gynecoloog die een eigen praktijk heeft dus prima geregeld vindt ik!!!

Succes nog meis!!!!

Liefs Sandy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct