Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger zijn en bruin bloedverlies

• Auteur

Hai,

Ik had vanmorgen nadat ik naar de wc was geweest bij het afvegen bruin bloedverlies. Is dit erg en wat kan dit betekenen? Ben vandaag 8 weken en 2 dagen zwanger.

Normaal had ik altijd een paar dagen bruin bloedverlies voordat ik ongesteld ging worden.

Ben hier erg van geschrokken want betekend dit dat het mis is of mis gaat? Ik heb geen buikpijn, krampen of iets dergerlijks.

Heeft 1 van jullie dit ook gehad waarbij wel alles goed is gegaan en ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.

Veel liefs
    Nataly

#3142766 Quote

Hoi
    Nou ik heb bruin verlies gehad met de 14e week, maar dat kwam door een adertje die gesprongen was, Eerst een klein beetje rozige afscheiding en toen een paar dagen bruin, (dat was gekomen na het vrijen)
    Ik heb de verloskundige opgebeld en die zegt, zolang het geen helder bloed is en geen buikpijnen heb, kan het meestal geen kwaad.
    Je bent zo goed doorbloed rond je baarmoeder mond dat het snel kan beschadigen en dat dat bloed er vaak niet in 1 keer uit komt maar wel een paar dagen nodig heeft en dan word het bruin.

Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon ef bellen, maar ik moest ook afwachten, Ik was dat zo zat na 3 dagen  dat ik langs ben geweest en het hartje wilde horen, Die klopte super hard.
    Ik ben nu ruim 15 weken, dus het is nog niet zo lang geleden.
    Maar bellen mag altijd met je vk want ze zijn ervoor om je te helpen.

( ik heb hiervoor een mk gehad, dus was me ook rot geschrokken.)

groetjes jolanda

#3142768 Quote

Hoi Nataly
    Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb al 2 weken last  van bruine afscheiding en ik heb 2 keer rood bloedverlies gehad. Ik heb contact gehad met het ziekenhuis en daar zeiden ze dat zo lang je geen stolsels verliest en je geen buikkrampen hebt je je nog niet zo veel zorgen moet maken. Ik heb vandaag een echo gehad en alles was goed. Ik kan me indenken dat jij je zorgen maakt maar het hoeft niks te betekenen.
    Liefs Nurse

#3142774 Quote

Hai,

Ik heb in mijn zwangerschap tussen de 5 wk en 11 wk constant bruin bloedverlies gehad. Soms wel zoveel dat ik een inlegkruisje nodig had.
    Ik heb dit ook aan de verloskundige gemeld en die vond het geen reden om paniek te hebben. Dit komt in 50 procent van de zwangerschappen voor. Zolang je geen buikkrampen krijgt zou ik me geen zorgen maken.

gr. Peet,
    (21 wk 2 dg)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct