Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Na 3 miskramen Mag ik me hier weer aansluiten!!!!

• Auteur

Ja, het zegt het al he, na 3 MK's mag ik me weer zwanger zijn noemen hihihi, beetje gek nog, maar dit keer volet het heel goed!!! had ook echt een dikke streep en geen vaag streepje en heb echt krampjes dus hopelijk gaat het nu toch echt goed!!! Als alles goed blijft gaan ben ik begin feb. 2009 uitgerekend, maar voorlopig houden we het nog ff geheim en kijken we ff!! Ik ga toch proberen te genieten, ookal zal dat wel moeilijk zijn in het begin!!!

Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd en heel veel succes met jullie zwangerschappen!!!

Liefs sweety

#3142776 Quote

Van harte gefeliciteerd! Hopelijk zullen de eerste 12 weken snel voorbij vliegen!

#3142782 Quote

hoi sweety,

he ken je me nog volgens mij waren we zelfs gelijk zwanger alleen kreeg jij die miskraam.
    hartelijk gefeliciteerd en ik duim voor je dat het goed blijft gaan, ik ben nu ruim 19 weekjes   zwanger , ben eerst nog even bij jullie (zwanger worden site) gebleven, maar ben toen heel ziek geweest en heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen en in totaal 6 weken plat , maar kon toen mijn draai niet meer vinden bij het zwanger worden, op de een of andere manier is het moeilijk om dan weer helemaal bij te praten.
    Dus sindsdien ben ik hier te vinden en bij de oktober moeders.
    Ik heb gister de 20 weken echo gehad en die zag er prima uit alles leek goed en we weten het geslacht ook al.

geniet maar lekker van het zwangerschap , nou kan ik me voorstellen dat je na 3 miskramen niet zo rustig kan genieten maar goed bij deze zeg ik :doe maar lekker rustig en ik hoop voor je dat het goed gaat.

liefs maggi

#3142809 Quote

Gefeliciteerd sweety!!!!!!!

#3142823 Quote

Hey Sweety,

Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het nu goed gaan!!

Groetjes,
    Nelly (oktober2008)

#3143406 Quote

gefeliciteerd!!

hoop voor je dat het nu eens goed zal gaan

aan deze kant zelfde verhaal en weet sinds di ( 1 dag voor NOD)   dat we zwanger zijn..

echter nog geen dikke vette streep..is dat zorgerlijk denk je? test zondag of maandag nog eens om te zien of ie feller is geworden..
    zo niet tja… dan weet ik al wel wat er weer komen gaat..
    tot die tijd maar gewoon blijven hopen..

en jij .. geniet ervan meid!!

toy toy

liefs ester

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3143418 Quote

Hoi Sweety,

Jouw naam komt me bekend voor. Ik zat bij maart 2007 forum hier. Ben nu weer zwanger. Nu ben ik 13 weken zwanger van een tweeling!!!

Maar gefeliciteerd meid!!!!

Ik duim voor je dat alles goed gaat!!!

gr linda

#3143422 Quote

gefeliciteerd met je zwangerschap.

geniet ervan meid.

groetjes, nice

#3143434 Quote

GEFELICITEERD met deze welverdiende zwangerschap! Ik vind het superstoer van je dat je gaat proberen om lekker te genieten! Goed hoor! Enne voorgevoel zegt heel veel dus deze keer is het goed!

x ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct