Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uitgerekend in februari?/

• Auteur

hallo allemaal!!

Ik ben sweety, over 1 week 32 jaar en al mama van Justin van bijna 14 maandjes en weet sinds vandaag dat ik zwanger ben na 3 miskramen van nummertje 2!! Als alles goed mag blijven gaan ben ik begin februari uitgerekend!! Ik zou het leuk vinden om ook met februari mama's te kletsen, aangezien het feb, forum nog wel ff op zich laat wachten schat ik hahahah!! Nou hopelijk tot schrijfs!!

Liefs sweety

#3142807 Quote

Jaaaa, hier nog iemand! Sweety, van harte gefeliciteerd!! Wat is je precieze 'due date'? Ik heb vanochtend positief getest, dus het is nog HEEL pril, maar ik zou het leuk vinden om hier mee te kletsen! Hopelijk sluiten zich hier dan in de komende dagen/weken nog meer aanstaande februari-moeders aan! Ik heb zelf al een zoontje van 18 maanden. Spannend he? Weer zwanger zijn?
    groetjes,
    Kipling

#3142824 Quote

Hallo,

ik ben op precies 1 februari uitgerekend en dan hoop ik mijn eerste te verwelkomen
    ik heb al een miskraam gehad dus nu is het extra spannend maar  ben vol goede moed.

groetjes!!!

#3142846 Quote

Hoi!
    Joepie, voor de tweede keer zwanger. De eerste wordt eind juni 2.

Weer heel snel zwange, gelijk de eerste maand! Ik ben 3 februari uitgerekend. De vorige is in juni geboren met erg lekker weer, dat wordt nu dus wel even anders met die kou!
    Bij de eerste kreeg ik een postnatale depressie (nu aan de flink beterende hand maar lang last gehad). Is er iemand die hier ervaring mee heeft, hoe ging dat bij de tweede?
    Groetjes!

#3142847 Quote

Leuk, we zijn al met z'n drietjes!! Vinden jullie het leuk om een lijstje bij te houden? Kunnen we makkelijk zien wanneer iedereen is uitgerekend en wanneer vk/echo-afspraken zijn….

@Claudtjuh: wat balen zeg, van die miskraam. Was je toen al ver? Die eerste weken zijn zoooo moeilijk. En pas rond de 10e week krijg ik m'n eerste echo; dat lijkt nog zooo ver weg…
    @2e keer genieten: wat leuk, ook voor de 2e keer zwanger! Heb zelf geen PND gehad, maar wel bijna. Heb me maanden zwaar klote gevoeld en kwam nauwelijks de deur uit. Maar weet dus niet hoe het deze keer zal gaan. Denk dat het toch anders is, omdat het niet meer nieuw is. Je weet wat er komen gaat en dat vond ik de eerste keer wel het zwaarst; de onzekerheid en het omschakelen qua leven.

FEBRUARI 2009 MEIDEN:

01-02-2009          claudtjuh                                           1e kindje, vk: ????, echo: ????
    02-02-2009          Kipling26                                          2e kindje, vk: ????, echo: ????
    03-02-2009          2e keer genieten                         2e kindje, vk: ????, echo: ????

groetjes,
    Kipling

#3142848 Quote

Nouja, ik vergeet Sweety helemaal op het lijstje te zetten!!!! Weet alleen niet wat jouw precieze due date is……

FEBRUARI 2009 MEIDEN:

01-02-2009          claudtjuh                                           1e kindje, vk: ????, echo: ????
    02-02-2009          Kipling26                                          2e kindje, vk: ????, echo: ????
    03-02-2009          2e keer genieten                       2e kindje, vk: ????, echo: ????
    ??-02-2009          Sweety76                                            2e kindje, vk: ????, echo: ????

groetjes,
    Kipling

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142874 Quote

hallo allemaal!!

WAt leuk!! jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd he!! spannend weer he?
    Mijn uitgerekende datum heb ik ff op 7 februari gezet aangezien ik het niet precies weet….heb nog geen afspraak gemaakt bij VK omdat ik eerst ff wil afwachten aangezien ik al 3 miskramen gehad heb…dus zodra ik beetje zekerder ben, dan maak ik afspraak. Ik mag wel al met 7 weken komen voor echo omdat ik dus die Mk's gehad heb dus das een hele geruststelling he!! Nou tot schrijft he!!

liefs sweety

#3142875 Quote

EBRUARI 2009 MEIDEN:

03-02-2009          2e keer genieten                       2e kindje, vk: ????, echo: ????
    09-02-2009          Sweety76                                            2e kindje, vk: ????, echo: ????

#3142987 Quote

Hai!

Ik ben Andrea en ben uitgerekend op 1 februari van ons tweede kindje. Vind het zo ontzettend spannend! Wordt echt een beetje gek van mezelf, het lukt me nog niet echt om te genieten, ben zo bang dta het fout gaat. Heb er niet echt een reden voor, maar wordt zo onzeker van alle verhalen die ik hoor… Naja, we hopen er maar het best van, meer dan afwachten kan nu toch niet. Maar ben ik nou de enige die zo onzeker is of hebben jullie daar ook last van?

Groetjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct