Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

paarse kinderwagen…voor een jongen?

• Auteur

Hallo!
    Ik ben aan het twijfelen….paars is mijn lievelingskleur. Ik vind de quinny buzz een mooie kinderwagen en dan vooral in de kleur deep purple. Maar…kan dit ook voor een jongen of is het echt te meisjesachtig…? Wat vinden jullie?
    Groetjes, Edith

#3142784 Quote

Als jullie dat een mooie wagen en een mooie kleur vinden…. gewoon lekker doen!
    Vind het niet perse een meidenkleur (ken genoeg die een lila babykamer hebben zonder te weten of het een jongen of een meisje is!).

Jullie moeten met plezier en trots achter die wagen lopen en als dat dan een paarse wagen is dan is die lekker paars.

groetjes,
    Marije

#3142789 Quote

Zekers doen! Als jullie dat allebei mooi vinden!!

Wij hebben dat nl ook. Geen paarse wagen ,maar wel veel accesoires in zijn kamertje en ook paarse shirtjes enz…

Heel hip toch!

XXX

#3142796 Quote

Gewoon doen! Zo paars is ie ook weer niet…

Wij hebben een Maxi Cosi Mura, Blueberry Slice. Lijkt op de Deep Purple van Quinny qua kleur. En wij wisten het geslacht van ons kleintje niet, dus er had maar zo een jongetje in kunnen liggen.

Wij krijgen juist veel opmerkingen van: mooie kleur…

Succes met kiezen!

Groet, Ukkie26, mama van Lise (02-04-08)

#3142833 Quote

Stoer kleurtje toch? Heb even een plaatje bekeken, maar vind deze paars bepaald geen uitgesproken meidenkleur hoor! Gewoon neutraal kleurtje, wat dat aangaat dan.
    En ik ben zelf ook nogal fan van paars, dus ik zou hem zo ook zelf nemen!

#3142841 Quote

Hoi,

even over jouw kinderwagen. zelf werk ik bij de babydump in sleeuwijk dus ik verkoop ook veel de quinny buzz. en er komen heel veel mensen die het geslacht ook weten en er zijn er genoeg die deze kleur aanschaffen ondanks dat het een jongen word. als je de kleur mooi vind moet je er gewoon voor gaan anders loop je achter een wagen waar je niet helemaal een goed gevoel over hebt. succes ermee.

gr. linda 20 weken zwanger

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142853 Quote

Hoi meiden!
    Bedankt voor jullie reacties! Ik vind 'm zelf echt helemaal top! Maar zou het toch een beetje lullig vinden als ik een zoon krijg en "men" het een typische meidenwagen zouden vinden!
    Linda, ik wist helemaal niet dat de buzz ook nu nog in het paars te krijgen was, ik dacht alleen de oudere modellen.
    Groetjes, Edith.

#3142879 Quote

hoi
    wij hebben de paarse quinny, speedi sx gekocht, en ik weet ook niet wat het word.
    Ik vind paars een vrij neutrale kleur.
    Gewoon doen.
    groetjes jolanda

#3142881 Quote

Ik vind ook dat paars prima voor een jongen kan. Gewoon doen!

Goetjes Tara

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct