Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Onderdelen kinderwagen Bebe Confort

• Auteur

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een binnenband voor de kinderwagen van bebe confort. Weet iemand waar ik deze kan kopen/bestellen. Het is een kinderwagen die wij gekregen hebben van familie en ik weet niet waar zij die gekocht hebben.

Alvast bedankt!!!

Groetjes

#3142860 Quote

Hoi,

Die kan je bestellen via Dorel, dat is de distributeur van BebeConfort producten in NL. Kijk op http://www.dorel.nl onder 'contact'.
    Je zou het ook eerst even bij de fietstenmaker kunnen proberen, daar heb ik in het verleden binnenbanden voor wielen van mijn kinderwagens laten monteren.
    success ermee!
    Marijke

#3142870 Quote

De meeste wagens hebben eenzelfde grote wielmaat en dat is gelijk aan het maat van een step! Toen wij een nogal lekke en niet te plakken band hadden (leuk in een winkel over zo'n achterzet stukje van een beveiligingsschijf van kleding gereden….)   bij onze wagen (Quinny) en eens geinformeerd hadden wat een nieuwe band zou kosten zijn we ook eerst maar even langs de fietsenwinkel gelopen en die binnenbandjes passen dus perfect. Hoefden alleen het bandje te betalen erom leggen heeft die voor nop gedaan toen.

groetjes,
    Marije

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct