Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kraamzorg, welke aanbieder?

• Auteur

Hallo,
    Ik kreeg gister van mijn verloskundige het advies om de kraamzorg al te regelen.
    Maar nu kan ik kiezen uit 5 verschillende aanbieders. Waar baseren jullie je keuze op?
    Groetjes

#3142800 Quote

Kreeg bij mijn verloskundige de keus om het zelf te regelenmaar ze rade me er wel eentje aan waar hun heel veel positieve ervaring mee hebben…
    Dus heb ik voor die gekozen…

Het is De Baker in Amsterdam Noord geworden….

Groetjes Annelies

#3142803 Quote

Bij mijn eerste zwangerschap wilde ik graag een organisatie met een borstvoedingscertificaat, omdat ik perse wilde dat bv me ging lukken. Daar heb ik toen mijn keuze op gebaseerd, het is toen Yunio geworden. Dit is me prima bevallen, en daarom heb ik er nu ook weer voor gekozen.  

#3142804 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Ik zit in de regio West-Brabant, dus die van jullie zitten bij mij niet, maar hoe kun je zien dat ze zo'n certificaat hebben?

#3142829 Quote

Hoi,

ik zit in Den Bosch en heb voor Vivent gekozen, omdat m'n VK die aanraadde… Zij hebben ook borstvoedingsdeskundigen in huis.
    Volgens mij kun je dat op de website wel zien en anders kun je ze volgens mij gewoon even bellen. Lijkt me heel normaal dat ze die vragen krijgen, 😀
    Verder moet je even bij je verzekering checken of zij een contract hebben met alle 5 waaruit je kunt kiezen… als er dan al afvallen, wordt de keus alweer wat gemakkelijker, 😉
    Weet niet of Vivent ook bij jou in de regio zit, maar ben zelf al erg tevreden over de eerste contacten: heb heel veel info gekregen, kan via hun gratis een zwangerschapsgym doen, kreeg nog weer een extra, uitgebreide folder over borstvoeding…

#3142842 Quote

Ik heb zelf voor Thebe gekozen. Bij de vk kreeg ik ook iets van 5 boekjes om een keus te maken ik vond het verschrikkelijk moeilijk. Mijn vk had gezegt dat ze allemaal goed waren alleen van Thebe zijn ze er vaak sneller.
    Uiteindelijk voor Thebe gekozen omdat dit een vrij grote organisatie is en dus ook veel extra's bv cursussen.

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct