Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

echo waar het geslacht op te zien is

• Auteur

Hallo,

Zijn er dames die het geslacht weten en daar een echo van hebben?
    Wij weten het zelf wel, maar op de 1 of andere manier heb ik behoefte aan nog meer bevestiging…

GR.

#3142843 Quote

je kan het toch gewoon vragen aan de echo vrouw (man) je kan dat zelf toch heel slecht zien hoor als je niet weet waar je naar moet kijken (kan namelijk ook een navelstreng zijn.

ik zal eens kijken voor een geslachtsecho heb wel heel veel andere echoplaatjes maar vond dat nou geen plaatje om te bewaren digitaal hihi

#3142863 Quote

Ik heb op de film van mijn pretecho uit 4 verschillende hoeken een foto waarop te zien is dat ik een meisje krijg…

En een pretecho is echt heel leuk…En zeker het geld waard…

#3142901 Quote

ja we hebben een pretecho laten maken en 20 weken echo en deze zeiden allebei hetzelfde, maar ik heb zo'n twijfelend gevoel. Niet dat ik niet blij zou zijn, maar misschien zijn het sowiezo  angsten, spanningen  omdat alles zo dichtbij komt nu. Ik bedoel ik weet zeker dat ik over 10 weken moeder  ben

Gr  

#3142904 Quote

Hoi meiden,

Gek he hoe gevoelens bij iedereen zo anders kunnen zijn. Ik wil absoluut niet al maanden van te voren weten wat het is. De verrassing vind ik het leukste wat je kunt overkomen. De nieuwsgierigheid blijft en die kriebels van wat zou het zijn. als je het al maanden weet is er toch niets meer om over te fantaseren toch?

Maar goed, ik begrijp dat het voor jou belangrijk is dat je het wel weet. Ik hoop voor je dat je nog duidelijkheid krijgt hoor. Veel succes en ben benieuwd.

Groetjes Petra

#3142915 Quote

Hoi!

Ik heb het zelfde soort "probleem". Wij wilde het niet weten, maar op de echo denk ik toch balletjes te hebben gezien. Brutale vraag…. kunnen degene die zo'n geslachts echo hebben… hem misschien hier plaatsen? Als je dat wilt natuurlijk!

Alvast bedankt!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142918 Quote

dames ,
    ga maar ff naar   echografie.startpagina.nl en dan utrasound photos if girls or boy's

succes ermee

liefs maggi

#3142919 Quote

nog ff dit, las je op de startpagina zit, ga je linksboven naar veel echo's ,
    als je er dan nog niet uit bent is het gewoon wachten tot je kleine puck er is

liefs maggi

#3142956 Quote

ik dacht ook op de echo balletjes te zien bij een vriendin van me maar was toch echt meisje (leek precies op de echo van onze jongen) als je zeker wilt weten minimaal 2 echo's laten maken (een vertrouw ik zelf niet zo zit je met een roze muur en krijg je een jongen (humor! vind ik nu maar dan zou ik dat zeker niet vinden)

Sommige mensen die het niet willen weten doen net of je een verrassingsei bent, ik vind het veel intiemer om het te weten wij noemden hem al bij zijn naam ipv het neutrale : de baby..ik vind het zoiezo knap dat mensen dat kunnen ik maak graag gebruik van hedendaagse technieken wat dat betreft

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct