Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Was het nou een piemel of niet?…..aaah nieuwsgierig!

• Auteur

Hallo,

Wij hebben vanochtend de 20 weken echo gehad. Deze was super mooi en heel ontroerend om te zien. En gelukkig was alles dik in orde. Volgens mij krijgen we een heel knap kind…(trotse mama).

Alleen een dingetje….ondanks dat ik super super nieuwsgierig ben naar het geslacht(heb al een zoontje van bijna 2) hadden we gezegd dat we het niet wouden weten.
    Maar op een goed moment gooit het kindje zijn benen in de lucht en keken we er potifiekaal tussen de benen naar iets dat in onze ogen toch echt wel heel erg leek op een klein balzakje met een piemeltje erop.
    De echoscopiste zei natuurlijk niks. Naderhand vroeg ik aan haar of zij het geslacht gezien had en zij zei dat ze er niet opgelet had (heel tactisch). En toen wij heel hard zeiden 'oh maar wij hebben het heel goed gezien' zei ze….nou dat zou ik knap vinden.

Maw aan de ene kant weet ik nu wel zeker dat we nog een jongen krijgen. Aan de andere kant hoor je zo vaak dat je het met het blote ongetrainde oog niet kan zien. En twijfel ik nu alleen nog maar meer. Bovendien kan je op de foto's die we hebben mee gekregen echt niks zien…..

Wie oh wie heeft ook zo iets mee gemaakt….en wat werd het toen??

Ben gewoon super nieuwsgierig!

Groetjes mama3007

#3142862 Quote

nou als ik zo nieuwsgierig was dan had ik het alsnog ff gevraagd , ik ben een trotse moeder van 3 zoons en ben nu 19 weken zwanger.
    wij hadden gister de 20 weken echo en alles zag er goed uit, maar ook wij hebben heel erg staan twijfelen(hebben het bij onze kids nooit  geweten wat het  werd)   tot een paar minuten voor tijd (in de auto) tegen elkaar van wel niet wel niet eigenlijk wouden we het allebei  als verrassing  houden maar  waren te nieuwsgierig daar voor .
    toen ik er ruim een half uur lag en ze het bijna  wou afronden vroeg ik dus of ze dus gezien had wat het werd , nee zie ze maar dat  kunnen we wel ff gaan proberen en dus is het bij ons bekend. maar tegen famillie  en vriende  en de kids hebben we  gezegd dat we het niet weten anders gaan ze toch maar doorzeuren…
    veel succes en nu is  het raden en gissen geblazen ha ha als je er   maar geen slapelozen nachten van krijgt

liefs maggi  

#3142871 Quote

Hier een soortgelijke ervaring! Met de echo die ik rond 21 weken kreeg dacht ik ook duidelijk een piemeltje gezien te hebben…..En het werd inderdaad een jongen!!!! Maarja, dat kan natuurlijk ook toeval zijn geweest, maar ik was er echt heilig van overtuigd dat ik het goed had gezien…… Tsja, je kunt denk ik toch niets anders doen dan nog 20 weekjes wachten  
    Groetjes,
    Kipling

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct