Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe snel merkte jullie dat je zwanger was?

• Auteur

Hallo ik ben een moeder van 22
    Heb een dochter van 2,5
    En we willen heel graag een tweede kindje
    Nu zijn we in mei begonnen dus dit is mijn eerste ronde
    ik moet 4 juni ongi worden hoop het natuurlijk niet
    maar ik heb al een week lang pijn in mijn onderbuik en mijn borsten zijn wat gevoelig
    erg raar dus maar ik kan het me ook verbeelden omdat ik het zo graag wil
    wie kan en weet zich nog te herinneren hoe snel je het al wist
    en wat je toen voelde?

#3142887 Quote

Hoi J, het zwanger worden is bij ons niet helemaal vanzelfsprekend. We gebruiken nu 6 jaar geen anticonceptie. Heb nu een zoontje van 2,8 jr en ben nu 13,1 wk zwanger.
    Ik ben na de geboorte van mijn zoon helemaal niet bezig geweest met het zwanger worden.  
    Tssss dat klonk wel errug stoer, ha ha ha. In het begin ben ik er natuurlijk elke minuut van de 24 uur mee bezig geweest.  
    Ik had eigenlijk zo halverwege de cyclus al het gevoel dat ik zwanger was. We hebben samen  na 1 dag overtijd in de woonkamer staan dansen met een positieve test in handen.

Heel veel succes en sterkte, ik duim voor je.

Liefs
    Gwenne

#3142890 Quote

Hoi

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb deze klachten ook wel tussendoor gehad en was het als het ware een voorbereiding voor mijn ongesteldheid. Het kan natuurlijk ook wel zo zijn, wat ik natuurlijk voor je hoop. Deze klachten zijn een beetje dubbel.

Succes ermee

Claudia.

#3142921 Quote

dank je wel voor jullie reacties
    Ik weet dat het ook verbeelding kan zijn en dat maakt het juist zo verwarrend zal het wel zal het niet.
    Maar ik vind het ook zo raar dat ik eigelijk heel snel al van alles voelde namelijk
    Daarom was ik nieuwschierig of meerde vrouwen het zo snel voelde of ze zwanger waren Ik hoop natuurlijk wel dat het zo snel raak zal zijn
    Maar weet en hou het ook in mijn achterhoofd dat het ook gewoon verbeelding kan zijn
    Hoe graag ik ook zal willen dat het geen verbeelding is
    nou meiden geniet van jullie zwangerschap en ik hoop dat ik dat ook snel mag 🙂

#3142923 Quote

Ik voelde helemaal niets bijzonders, dus dat kan ook nog…

Duimen voor je dat het raak is!

Groetjes, Irene

#3142932 Quote

Ik denk echt dat het bij elke vrouw anders is. Inituitief had ik wel al vlak na mijn eisprong het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik had vanaf mijn eisprong veel krampjes in mijn buik en steken in mijn lies. Ruim een week later werden mijn borsten gevoelig en werden de aderen zichtbaar. Toen wist ik het eigenlijk zeker, maar ik zat pas in mijn eerste ronde. (was wel twee maanden ervoor al met de pil gestopt om mijn cyclus af te wachten, maar die was na twee keer ongesteld worden echt superregelmatig, dus toen zijn we het zonder rubbers gaan doen). En toen ik dus 1 dag overtijd was wist ik het helemaal zeker. Heb toen die ochtend gelijk een test gedaan en die was positief! Mijn man kon het niet gelozen, die zei telkens dat ik het me inbeelde, maar zo zie je, het kan dus best wel zo zijn.
    Maar ik lees inderdaad veel verhalen van meiden die het ook denken, maar dan toch ongesteld worden.
    Ben nu overigens dertien weken zwanger!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3142949 Quote

Hi J,

Ik had hetzelfde, ik was gestopt met de pil, en gelijk de volgende maand zwanger.
    Met dezelfde kwaaltjes als jij ging ik naar de dokter om te checken of alles wel goed met me was.
    Ik ging er namelijk vanuit dat zwanger worden langer zou duren omdat ik 10 jaar aan de pil heb gezeten.
    Test gedaan en ik was zwanger!
    Je kan het beste even wachten en over een tijdje gewoon een test doen, en anders afwachten.
    Je kindje is toch gewenst dus het komt als het komt toch?!

Groetjes Ilse

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct