Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat een leuke manier om de dag te beginnen!!!!

• Auteur

goede morgen allemaal!!!!

Zoals mijn kopje al doet vermoeden hadden we een heel goed resultaat na de test!!! Yes, zwanger!!!! pfffffff

Ik voel me even helemaal van de wereld, een gevoel dat vele van jullie wel zullen herkennen toch??!!  
    We hebben een dochter van 15 maanden, en zijn al vanaf dec. bezig voor de tweede. Ik was toen eigenlijk wel meteen zwanger, maar kreeg na 9 weken een miskraam….en we hadden toen al een echo gehad en het hartje zien kloppen…. toen 1 keer ongi geweest en weer zwanger… dat was begin april, en toen hebben we weer een miskraam gehad op 5 weken….dat was dus begin mei, heb vanochtend een test gedaan omdat ik aan alles voelde dat ik wel zwanger moest zijn…en Jippie dus!!!!

Nu zal het de komende tijd, tussen het gelukzalige gevoel door, ook wel heel erg spannend gaan worden….hopelijk heeft dit zieltje besloten wel bij ons te willen blijven!!!!! hahaha

Ik ben nu 38, dus weet ook wel dat de tijd dringt, jullie mogen dus allemaal duimen hoor!!!!

Ik houd jullie op de hoogte!!!

Liefs, Carola, mamma van Amy!!!!

#3142893 Quote

He Carola,
    Gefeliciteerd meid, wat ontzettend leuk en fijn voor jullie. Dat is inderdaad een mooie manier om de dag te beginnen. Ik heb zelf vorige week in de 5e week helaas ook een miskraam gehad, jammer, maar beter zo vroeg  als later he. Ik hoop natuurlijk ook op een positieve test half juni. Wij hebben ook al een dochtertje van bijna 2, dus zouden het voor haar ook super leuk vinden.
    Nou geniet van je zwangerschap en ik duim iig voor je.
    Liefs Amber

#3142990 Quote

YESSSS!!! Gefeliciteerd!!

#3143019 Quote

Hoi Carola,

Ik duim voor je mee.
    Van harte proficiat met je zwangerschap.
    Helaas weet ik uit ervaring dat een miskraam niet leuk is,maar dit is zeker goed nieuws.

liefs, nice

#3143041 Quote

Gefeliciteerd, het is inderdaad een geweldig gevoel. Ik hoop zo voor jullie dat het deze keer goed blijft gaan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct