Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie had er buikpijn toen ze net zwanger waren???

• Auteur

hallo meiden, ik  wil een vraag aan jullie stellen,

ik heb nu iui 3 achter de rug, en moet daar vrijdag ong van worden ( of niet)
    maar nu heb ik al vanaf zondag buikpijn en rugpijn??? is dat niet een beetje vroeg om het al te hebben voor het ong worden!!     ik weet het effe niet meer , en aan wie kan ik het dan beter vragen als de meiden die al lekker zwanger zijn hihii!!

ik heb een heel dubbel gevoel nu, van de ene kant denk ik dat ik ong ga worden, en van de andere kant denk ik dat ik toch wel zwanger ben, ik had toen ik zwanger was van mijn dochtertje 6 jaar geleden,ook buikpijn en rugpijn, en toen kreeg ik meteen een  echo om te kijken of het wel goed zat en dat zat het!! en nu heb ik een mooie meid van 6 jaar bijna!!
    dus ja ik weet het gewoon effe niet meer!!!

normaal voordat ik ong ga worden ben ik 2 kilo afgevallen , na mijn hormoonspuiten,
    maar nu 2 kilo aangekomen!!!????

hoop dat iemand mij kan vertellen hoe je je eigen voelde toen je net zwanger was, ik ben het eigenlijk al weer een beetje vergeten ( is ook alweer 6 jaar geleden)

hoop jullie snel te horen,

dikke kus van wendy

en geniet lekker van jullie zwangerschap!!

#3142943 Quote

Beste Wendy,

Ik ben nu zwanger van mijn eerste, en heb vanaf het begin dat ik zwanger ben echt erg buikpijn.
    Ik ging zelfs naar de dokter (toen ik nog niet wist of ik zwanger was) om te kijken of alles wel in orde was.
    Ik was pas een paar dagen over tijd,, dit vond ik niet raar omdat ik net een maand was gestopt met de pil en dacht dat mijn lichaam even moest wennen.
    Ik zat bij de dokter netjes met mn OB-tje in.
    Even een testje doen zei de dokter, ik was zwanger dus geen verstopte ei leider wat ik dacht.
    Ik weet niet beter of ik heb de hele dag een zeurende 'ongesteldheids' buikpijn.
    Verder ben ik eindelijk niet meer de hele dag misselijk.
    Wel kan je me na 20:00 opvegen, dan ben ik uitgeput!
    Veel succes met het zwanger zijn/worden (?).
    Groetjes ilse

#3142946 Quote

hoi, ik had ook die buik/rugpijn voordat ik ongesteld moest worden en was dus ook zwanger. Ik had het de maand daarvoor echter ook en toen werd ik na een week overtijd toch ongesteld: waarschijnlijk is er toen wel een bevrucht eitje geweest, maar heeft het niet goed in kunnen nestelen…
    Blijft dus nog even spannend voor je… Ik duim voor je!

#3142953 Quote

Ik had ook superbuikpijn, ging schaatsen met een vriendin maar kon geeneens normaal staan van de pijn, waar het precies zat weet ik niet meer (haha pijn vergeet je snel gelukkig) en mijn zoon is nu 9 maanden (bevalling gelukkig ook allang weer vergeten)

Maar het kan heel normaal zijn en kan ook weer erger worden rond je 12-13 week (is het effe weggeweest meestal) dan krijg je weer bandenpijn en gaan je bekken langzaam uit elkaar en dat voel je, ik kon echt niet normaal opstaan dus zat ik op een avond in bad en heb mijn vriend me eruit moeten tillen (weeg over de 100 kilo dus best een klus op zich) maar pijn en zwangerschap gaan wel vaker samen als ik het zo hoor 😛

#3142967 Quote

hoi hoi

dit is voor mij herkenbaar,

ik heb dit in het begin erg gehad in loop der tijd is het wel minder geworden hoor.
    zelfs nu nog heb ik het af en toe.
    ik ben inmiddels bijna 27 weken zwanger dus het wil helemaal niets zeggen,
    maar ik kan de tegenstrijdige gevoelens goed begrijpen hoor.

succes ermee

groetjes josje

#3142972 Quote

zit nu in week 11. ga de 12 week in en heb nog steeds buikklachten. steken en vaak trekkend gevoel.
    Ze zeggen bandenpijn.. Ga daar dus maar vanuit..

groetjes en succes met alles

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3143543 Quote

hey meiden, bedankt voor jullie antwoorden!! maar helaas was het toch ongiepijn!! ben toch ong geworden, hoop dat iui4 meer opleverd!!

we wachten af!!!

iedereen heel veel succes,
    dikke kus van mij,

#3143554 Quote

man (uuh vrouw) ik had toch zo'n enorme buikpijn en voelde alsof ik ongesteld moest worden maar toch zwanger, toch voelde het wel anders of een of andere manier en pakte ik al 4 dagen !! voor mijn NOD een test en die was positief (alsof ik het wist ofzo??)

#3144028 Quote

In heel veel gevallen lijken zwnagerschaps verschijnselen ook om klachten die je kan hebben voor je menstruatie.
    Jammer dat je toch ongi bent geworden.

Zelf  was ik  pas gestopt met de pil en nog geen idee hoe mijn cyclus was.
    Werd eerst 2 x in 4 week tijd ongi en daarna duurde het 37 dagen.
    Had toen bij 28 dagen ook een test gedaan maar niks en werd dus gewoon later ongi wat wel een terleurstelling was.  
    De derde maand had ik steeds ongi kramp maar er kwam maar niks.
    Was ook niet misselijk en ook ander sypthomen had ik niet. behalve de kwalen die ik normaal heb vooraf  de menstruatie.
    Had wel de hele dag door harde tepels maar mijn borsten waren niet gevoelig en tepels deden ook geen pijn, dus dacht dat ik ongi zou worden.
    Maar goed, ik ging uit van de laatste x dat het 37 dagen duurde en heb toen ik op  40 dagen   zat een test gedaan. en nog een op 47 dagen
    Die waren negetief.
    Weer 2 week later was ik zo moe en en had rozige afscheiding gehad en toen toch nog maar weer een test gedaan en die was wel positief.
    Later op de echo bleek dat we al veel langer zwanger waren, maar die testen geven het dus niet altijd meteen aan.
    Was al 7 weken zwanger voor dat de test positief aangaf.
    Ik had er een die zou het 4 dagen voor nod moeten doen, nou niet dus hahaah

Iedeen fijne zwangerschap gewenst en degene die nog wachten, veel succes en de hoop niet opgeven!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct