Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

men o men zo echo en zenuwachtig kan iemand mij moed inpraten??????

• Auteur
    Ooo men wat ben ik mega zenuwachtig voor de echo zeg….
    Ik weet niet waar ik het zoeken moet,ik ben zo bang ineens…
    Ik had namelijk maar een heel dun streepje,hoef hem niet in het licht te houden hoor
    Maar toch die onzekerheid weer,ik heb al een zoontje maar ben nu nog zenuwachtiger,
    wie heeft ook meegemaakt dat ie heel dun testte,bovendien heb ik weinig klachten ja moe meer niet! Als ik aan het idee denk wordt ik al misselijk hihi.

kunnen jullie mij wat moed inpraten prrrrrrr…

Nice

#3143890 Quote

hoi bernice,

ik praat je moed in, voel je het al. meid snap je gevoel hoor een echo blijft toch spannend.
    is deze echo om je termijn te bepalen ? wat heb je zelf uitgerekend hoe ver je bent ? en heb je nog een test liggen ? doe die ff dan heb je vast een duidelijkere streep.

verder ga iets doen om te ontspannen of om je juist bezig te houden, voor je weet is het tijd en kan je gaan genieten van een mini wonder in je buik. hou de goede moed erin, geloof erin.

succes.
    gr bambi

#3143919 Quote

lieve bernice

ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag met de echo..
    laat je ons ook niet te lang in spanning???
    hoe is het gegaan en hoever ben je???
    liefs wenn

#3143924 Quote

ja heb de echo gehad en ik ben minder ver dan ik dacht 6 weekjes schatten ze.
    Je zag een stipje met veel baarmoederslijm nogwat ik weet niet hoe dat heet precies!
    Ik ben heel  blij 7 juli weer een echo ben heel benieuwd.

bedankt voor jullie berichtjes.

nice

#3143925 Quote

Fijn dat alles goed is gegaan. En dat je geen kwaaltjes hebt dat kan hor. Bij elke zwangerschap kan dit anders zijn.

En…heb je het hartje zien kloppen?  Lijkt me echt ontzettend mooi!.

Liefs Vaam

#3143926 Quote

Jemig 6 weken pas i.p.v. 10 weken wel een pittig verschil heb je zo''n lange cyclus dan?

GELUKKIG zag alles er goed uit!

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct