Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Help!

• Auteur

Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger en heb sinds gisteren soms wat licht bruine afscheiding bij het afvegen.
    Ben zo bang dat ik een miskraam krijg!
    Wie heeft hier ervaring mee?

Aapje

#3143902 Quote

Hoi!

Ook ik heb dit aan het begin van mijn zwangerschap zo tussen week  4 en week 9 gehad. Steeds wat lichtbruinige afscheiding en zelfs 1x helder rood. Toen heb ik gevraagd om een vroege echo en .. met  8 weken klopte het hartje!!

En nu inmiddels al weer ruim 38w zwanger. Het gebeurt heel vaak, helaas heb je nu gewoon nog geen zekerheid. Dat is echt vervelend die onzekerheid. Wat ik deed was af en toe nog eens een zwangerschapstest. Dat gaf mij dan wel weer bevestiging.

Succes meid!

Groet, Suza

#3143912 Quote

hoi
    als je een miskraam krijgt gaat dit bijna altijd gepaard met hevige krampen en altijd met helderrood bloedverlies…zolang dat uitblijft is de kani   s reeel dat het goed zit… ze kunnen helaas niks erover zeggen in zon vroeg stadium van je zwangerschap bij 7 weken zouden ze kunnen kijken of er een hartindicatie is en tot die tijd onzekerheid…..
    sterkte

#3143915 Quote

Ik herken je angst…
    ik heb 2 zwangerschappen ook regelmatig oud bloedverlies gehad en ik heb 2 gezonde dochters. Ik ben nu weer zwanger (13 weken) en ik heb het nu ook weer gehad en ook af en toe helder bloedverlies. Maar geen krampen… wel al 3 echo's gehad en alles is in orde! Dus alleen een beetje oud bloedverlies betekend nog niet zoveel.
    Sterkte!

#3144025 Quote

Het hoeft niet meteen iets ergs te zijn, net als wat de anderen al schrijven kan het ook oud bloed zijn.
    Heb het zelf ook 2 keer gehad en was ook bang.
    Maar ben nu inmiddels 14 week.
    Het kan ook door de innesteling komen of   gesprongen adertje bij de baarmoeder.

Hoop dat je wat gerust gesteld bent.
    Liefs jenny

#3144026 Quote

bedankt voor de geruststellende woorden! Ik heb uiteindelijk maar twee dagen wat bruin verlies gehad gelukkig. Maakte me echt zorgen!
    Nogmaals bedankt!

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct