Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

een vraag over hartactie..

• Auteur

heb een vraag.

volgende week maandag een vroege echo om te zien hoe ver ik ben en of er hartactie zal zijn.
    exacte telling dan volgens cyclus zal zijn 6 weken en 4 dgn
    MAAR ik weet dat ik een late eisprong heb gehad dus kan ook korter zijn.
    ook lees ik dat je eigenlijk dan moet zeggen dat je in je 7e week bent?

is er dan wel een hartactie te zien uberhaupt? ik weet dat ik wekelijks een echo zou mogen maar toch..kijk er naar uit maar dadelijk is het veels te vroeg.

een collega had ook een vroege echo in haar 7e week..(dus ergens na 6 weken hihi) en wel hartactie….

ervaringen???

liefs ester

#3143930 Quote

Hai,

Ik heb toevallig met precies 6 weken en 4 dagen een echo gehad en er was wel hartactie! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen precies hetzelfde.
    Ik geef je dus een goede kans op een kloppend hartje!

gr.Ing

#3143931 Quote

Ja hoor,
    Ik had ook een heel vroege echo (ivm eerdere miskraam)  met volgens mij 6 weken en 2 dagen en bij mij was ook een hartje te zien die klopte.
    ik geef je dus een goede kans dat dat wel gaat lukken hoor!

groetjes Rimke
    29+2 weken

#3143941 Quote

Hoi Ester (ook zonder H!)

Hier ook 1 hartactie bij 6 weken en 4 dgn! Heb wel een late eisprong gehad maar ze gaan toch uit van mijn menstruatie omdat er minder dan een week verschil in zit dan wat de echo aangeeft. Dus ik was waarschijnlijk net 6 weken zwanger!

Gefeliciteerd nog!

Ester (18+3)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct