Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe lang door laten lopen???

• Auteur
    Onze eerste is geboren met 42+2 weken. Na en bevalling van 20 uur is het een keizersnee geworden. Vanwege de keizersnee wil de gyn niet graag inleiden. Ik vraag me af wanneer ze nu (indien nodig) tot actie zullen overgaan.
    Iemand ervaring??

Een trotse mama
    nu 39+3 zwanger

#3143940 Quote

Hoi,

Ze willen idd niet graag inleiden omdat je al een keizersnede hebt gehad. Maar ik denk dat ze het toch zover laten komen als dat het kan. dus weer richting de 42 weken…. Kan je anders niet aan je gyn vragen wat ze willen?

Succes in elk geval met de laatste loodjes
    Ester

#3144003 Quote

Ze zeggen altijd maximaal 2 weken, ik zou niet weten , ik ben met 38 weken ingeleid omdat onze zoon "al" over de 8 pond was en ik anders een 10-11 ponder zou krijgen later bleek het zoiezo goed want de placenta begon te verkalken (het gevaar van over tijd lopen met een te groot kind) ik weet niet hoe groot je kindje was de vorige keer??

Een combinatie van een "te"groot kindje en erdoorheen zitten (met anti depresiva) heeft mijn gyn mij laten inleiden en was er toen erg blij mee zeker toen ze zeiden van die placenta…

Ik zou er een goed gesprek over aanvragen dat je geen lopende baarmoeder bent en dat zo de risico's ook niet minder worden..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct