Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 cm ontsluiting!!

• Auteur

he meiden,

ik heb vorige week echt een tegenslag te verwerken
    gekregen.Ik had vorige week maandag heel de dag al wat krampen maar
    maakte me niet echt zorgen,ineens savonds na het EK werden de krampen
    erger en toch maar even huisartsenpost gebeld.We mochten gelijk
    langskomen,en toen werd ik aan het ctg gelegd en de kleine ging
    gelukkig helemaal goed.Toen kregen we een echo en die was ook goed en
    toen gingen ze inwendig met de echo kijken en toen kwam de schrik.IK
    HAD 2 CM ONTSLUITING!

Ik moest gelijk opgenomen worden.Ik schrok me wild,ik dacht dat ik weer aan het zeuren was.
    Ik
    moest eerst volledige bedrust houden en dan gingen ze de volgende dag
    weer onderzoeken.Ik heb een paar dagen in een roes geleefd en mijn man
    maakte zich erge zorgen.

Na 2 dagen mocht ik weer lekker zelf douchen en naar het toilet.En mocht elke dag weer wat meer lopen.
    Ik mocht mischien wel in het weekend naar huis.
    Maar
    ineens kreeg ik vrijdag weer erge krampen,Dus weer allerlei
    onderzoeken,maar ze konden nix vinden.Maar kreeg ook geen pijnstilling
    of paracetamol.En ik huilde van de pijn.

Zaterdag weer een echo gehad en mocht niet naar huis omdat ze niet wisten waar die krampen vandaan kwamen.

Op
    dat punt brak ik.Ik barste in huilen uit terwijl ik die dagen ervoor zo
    nuchter was geweest.Mijn man schrok en ook de gyneacoloog.Gelukkig werd
    ik goed opgevangen.

En nu mocht ik gister naar huis,maar moest heel rustig aandoen,alleen lopen voor de wc of de douche en drinken te pakken.

En nu pas dringt het tot me door wat er allemaal is gebeurd.En dat het zo wie zo een vroeggeboorte gaat worden.

Ik ben zelf met 30 weken geboren en de artsen zijn al blij als ik dat haal.
    Dat is nu nog 3 WEKEN!

Ben
    vandaag erg emotioneel en bang voor wat er allemaal gaat gebeuren.En ik
    wil het niet altijd tegen mijn man zegen als ik verdrietig ben want hij
    maakt zich al zo'n zorgen.

Ik moest dit even allemaal van me afschrijven…

liefs kimberley.

#3143966 Quote

he Kimberly, dat is wel ff schrikken ja, erg angstig natuurlijk ben je dan ook van de kaart, je bent nu dus 27 weken en dat is wel heel vroeg nu maar hopen dat je de 30 weken haal en wat nog mooier is is langer natuurlijk , ik denk aan je en heel veel sterkte.

liefs maggi

#3143971 Quote

Hallo Kimberly,

Je hebt heel wat mee gemaakt.  Wat een rot situatie zeg!!
    Heb je thuis wat afleiding van mensen die bij je op bezoek komen?

Ontzettend veel sterkte de komende weken en je kan altijd je verhaal hier kwijt.

Groetjes van Groen 1981

#3143976 Quote

Ai, dat is schrikken zeg !! Heb je al prikken gehad om de longetjes te laten rijpen?? Naar wat ik altijd begreep is er als je die krijgt pas echt iets aan de hand. (ik wil natuurlijk niet zeggen dat wat je nu doormaakt niets betekend hoor)

Doe lekker rustig aan en hou in je achterhoofd dat elk uurtje dat de bevalling op zich laat wachten toch weer een uurtje extra is voor je kindje om te groeien.

gr. Peet
    (24+3 wk)

#3143987 Quote

Jeetje meis das schrikken!! Ik heb mijn vorige zwangerschap door een gat in mijn vliezen vanaf week 16 moeten liggen. Het is heel zwaar maar het is de moeite waard geweest! Met 32 weken kwam ik iets in beweging en pats…de boel brak en ik kon het ziekenhuis in. Uiteindelijk heb ik het tot week 37 gered. Ik zou dus zeggen liggen liggen en nog eens liggen. Laat je niet gekmaken en vraag om hulp voor je huishouden ed. Ik kreeg inderdaad meteen longrijpingsprikken. Hou je taai!

gr.Ing

#3143988 Quote

Hey meid

Zo dat is inderdaad wel even schrikken Blijf lekker liggen en hou je rustig!!!

Heel veel sterkte!!!

Grtjes sharon

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3144023 Quote

Veel sterkte de komende tijd
    Liefs jenny

#3144032 Quote

Hey meis,

Jemig dat is niet niks meis….
    Ik heb er geen ervaring mee, maar doe wat ze van je willen LIGGEN LIGGEN LIGGEN!!!
    Jij en je kleintje gaan nu voor meis!

Heel veel sterkte voor jou en je man…..

X Saskia

#3144053 Quote

Hoi,

Dat is een flinke tegenvaller denk je lekker te kunnen genieten moet je plat. Ik heb al moeite met het feit dat ik wel mag rondlopen maar niks mag doen laat staan dat ik helemaal plat moet. ik ben nu bijna 24 weken zwanger en heb sinds een week teveel harde buiken ik had er bijna 30 op een dag. Heb het afgelopen weekend wel helemaal rust gehouden en dat was nog om te doen om te voorkomen dat het geen weeen werden maar nu als ik maar iets teveel doe dan komen ze al weer dus dan gaan we maar weer zitten. ik hoop echt dat jouw situatie waar je nu in verkeerd bij bespaard blijft we weten gelukkig waarvoor we het doen dus ik hoop echt dat je zometeen een heel gezond kindje in je armen mag hebben.

heel veel sterkte.

gr. linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct