Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Na een miskraam weer zwanger!

• Auteur

Hoi,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ingrid en (bijna) 25 jaar. Ik ga in september trouwen. 3 maanden geleden heb ik na 6 weken een miskraam gehad. Nu heb ik gister getest en ik ben weer ZWANGER!!!   we zijn echt super blij. Ik ben alleen nog wel bang dat het weer mis gaat. Ik voel me nu wel anders dan net voor de miskraam.
    Ik zou het leuk vinden om hier gezellig te kletsen met een aantal zwangere vrouwen!

#3144016 Quote

GEFELICITEERD, ik snap dat je het in je achterhoofd heb zitten die angst maar probeer toch te genieten van deze prille weekjes, vier elke week door iets leuks voor jezelf (de baby hihi) te kopen   al is een rompertje of paar sokjes dat leidt je een beetje af..

Ik wens je een gelukkige en gezonde zwangerschap toe!!

#3144017 Quote

Hallo Ingrid,

Allereerst van harte fefeliciteerd met je zwangerschap. Snap heel goed dat je onzeker bent. Heb namelijk zelf in januari van dit jaar ook een miskraam gehad en ben inmiddels opnieuw zwanger alweer 11 weken en heb gisteren een echo gehad voor de 2de keer en alles is nu goed. Ben bijna door de risicofase heen.
    Bij mij voelde het ook anders aan dan bij de eerste keer, ik had bijvoorbeeld nu hele pijnlijke borsten, dat had ik de vorige keer niet. Het blijft gewoon nog even spannend voor je maar hou de moed er in hoor. Voor hetzelfde is het nu ook goed.

Groetjes,
    Angie

#3144019 Quote

gefeliciteerd!
    hier nog een net zwangere na inmiddels 3 miskramen…
    die angst hoort er nu gewoon bij. onbezorgd zullen de eerste weken zowiezo niet meer zijn.

ik probeer te genieten. maar als ik maar wat meer afscheiding heb, denk ik dat het bloed is. dan ren ik naar de wc met een boinkend hart. gelukkig voel ik me vreselijk zwanger.. dat stelt me gerust!

probeer te genieten meid!
    groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct