Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Blaasontsteking : cranberry tabletten van het merk Sunwell

• Auteur

Hallo,

Ik heb van alles op het internet al gevonden over bepaalde medicijnen of sapjes voor een blaasontsteking maar iedereen heeft er wel een andere mening over…
    Kan iemand mij vertellen of het schadelijk is als je cranberry bruistabletten neemt…ben nu 27 weken zwanger???

En anders is de vk er nog….maar ik hoop hier eigenlijk antwoord te krijgen..:o)))

Groetjes,

#3144058 Quote

Hoi aanstaande moeder,

Mijn VK adviseerde me cranberry sap te gebruiken. o.a. verkrijgbaar bij de AH. Ik ben nu ook 27 weken zwanger … Zelf gebruik ik er niets voor om het te voorkomen,  heb alleen de kuur afgemaakt die ik van de dokter heb gekregen. Ik ben nu vrij van blaasontsteking. Persoonlijk denk ik dat een natuurlijk middel geen kwaad kan maar ik zou beslist eerst met de VK overleggen.

Groetjes Esther

#3144081 Quote

Ik zou inderdaad even overleggen met je verloskundige.
    Toen ik regelmatig last had van harde buiken, misschien door een blaasontsteking, adviseerde mijn verloskundige om veel te drinken en extra vitamine C te nemen. Je kan aan vitamine C niet te veel innemen (wel gewoon de dosering van de verpakking volgen). Het overtollige aan vit. C, plas je namelijk weer uit.

Mijn advies: overleg even met je VK. Daar zijn ze voor.

#3144504 Quote

Hoi hoi,

heb even twee weekjes vakantie gehad en zie dat ik een hoop bij moet lezen haha.
    Ik had ook erg last van mijn blaas een week of 4 terug en heb toen cranberrysap bij ah gehaald en cranberry bruistabletten. Mijn verloskundige vond dit een prima idee en het heeft geweldig geholpen, blijf ook elke dag zo'n tablet oplossen, beter voorkomen die blaasontsteking! Vind persoonlijk de cranberrysap niet te drinken dus die tabletten zijn een uitkomst!

liefs Daantje

#3144602 Quote

Hallo,

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik 2 keer blaasontsteking gehad, ben toen ook cranberrysap gaan drinken, is op het laatst niet meer super lekker, maar wel te doen. en daarna is het niet meer voor gekomen, dit was op het advies van mijn VK
    SUCCES!!!

gr jajo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct