Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

(bijna) 5 dagen overtijd en testen negatief?? wie herkent dit?

• Auteur

Beste moeders/moeders in spé,

Ik had op 18 mei m,n laatste NOD,omdat we pas in juni wilde stoppen heb ik in mei toch nog 4dagen de pil geslikt. doordat ik ziek werd kreeg ik een doorbraak bloeding.
    Mij word verteld toch gewoon van 18 mei uit te gaan,omdat ik maar 4x de pil heb geslikt (4 dagen) dan zou nu mijn NOD 15 juni moeten zijn.
    Het is nu bijna 19 juni,testen blijven negatief? Wachten tot 27 juni? (4 weken na de bloeding?) of…
    Voel me wel enorm zwanger,of zou dat dan schijn zijn?
    Buikpijn,(meer) witvloed,misselijk,enorm duizelig,hoofdpijn,steken in buik/zij etc..
    Hoop op reacties

Kus Marieke
    Moeder van  Mara & Joos , 3de kindje 1e ronde!

Ik had dit berichtje zo,bij 'zwanger worden' geplaatst maar misschien is het hier beter, ik hoop op reactie's
    Ik ga (denk ik)   morgen vroeg weer testen.
    ik heb vandaag de assistent van de HA gebeld,die kon me eigelijk ook geen echt zinnig antwoord geven,alleen afwachten.

Wie had/heeft dat hier ook?
    Zwanger,testen later pas positief?

Kus Marieke

1e ronde,Juni'08  

#3144090 Quote

In de tekst staat 'het is nu bijna 19 juni' inmiddels is dit nu 20 juni,zoals jullie waarschijnlijk wel begrepen!
    De 'doorbraakbloeding' was 30 mei, uitgaand van 30mei zou mijn NOD 27juni zijn!
    Ik wacht het af,
    ga nu na m,n bedje!

Kus Marieke

#3144112 Quote

Hi Marieke,

Ik herken dit wel!
    Thuis had ik zelf ookal testen gedaan omdat ik dacht zwanger te zijn..
    Deze bleven negatief.
    Ik had zo een pijn in mijn onderbuik en mijn borsten deden erg zeer, omdat ik voor het eerst zwanger ben wist ik niet of er nu wel wat anders aan de hand kon zijn of niet.
    Ik was overtijd en deed een test nog niets…
    Toen heb ik een afspraak gemaakt bij de dokter, ik zat er zelf in de wachtkamer met mijn maandelijkse bescherming in…
    Ik had voor de zekerheid al wat urine mee genomen.
    Ik had mijn verhaal gedaan en gaf de urine, na een test bij de dokter was die wel positief.
    Nu blijkt toch dat de testjes bij de DA of wat dan ook soms toch niet aanslaat.
    Eigen tuin en keuken testjes doen het soms dus toch niet echt goed.
    Ga gewoon even naar de dokter, hij of zij kan je altijd door verwijzen of dergelijke!
    Succes!

Groetjes Ilse

#3144114 Quote

hoihoi,

Lastig, ik heb namelijk enorm last gehad van ontpillen en aangezien dit je eerste ronde weer is na het stoppen met de pil zou dat natuurlijk het geval kunnen zijn.
    In de periode dat ik stopte met de pil, heb ik meerdere testen gedaan, de huisarts ook en ben zelfs bij de gyn beland voor echo's ivm onbegrepen klachten.
    Wat ik wil zegge: je hele lijf kan even de tijd nodig hebben om te wennen aan alle systemen die weer moeten gaan werken (hormonen die eisprongen opwekken enzo……..).
    hoop voor jou natuurlijk op leuk nieuws, maar hou dit ook in je achterhoofd,

Groetjes Rimke
    29+6 weken zwanger

#3144183 Quote

Hoi!

Ik ben ook zwanger van de eerste. Ik had na het stoppen met de pil last van mijn borsten, dit had ik tijdens de pil nooit dus ik wist niet goed wat het betekende. Na een paar dagen werd ik toch ong. De vierde maand kreeg ik weer last van mijn borsten, maar dit keer duurde het maar door en werd het ook steeds heftiger. Ik was 4 dagen over tijd en toen heb ik een test gedaan. Helaas was die negatief. Mijn borsten werden wel nog steeds gevoeliger. Ik was 8 dagen over tijd toen ik nog een test heb gedaan, toen was ie wel positief!
    Een negatieve test kan altijd positief zijn/worden, een positieve test heeft altijd gelijk. In het begin kan je nog te weinig hormonen in je urine hebben.
    Als je een doorbraakbloeding hebt gehad, zou ik maar van die eerste dag uitgaan. Dan ben je in ieder geval echt over tijd. Ik zou bij een eventuele 2e zwangerschap ook niet meer zo snel testen. Ik denk dat ik dan tenminste wacht tot 8 dagen over tijd.

Heel veel succes!!

Liefs Miranda

#3144204 Quote

Hey dames,

Vast bedankt voor jullie berichtjes.
    Ik ben vandaag nog niet ongesteld,geen positieve test maar ook geen bloed. dus het kan alle kanten op.
    Wel enorm last van buikpijn (meer) witvloed en duizeligheid.
    Raar allemaal..
    Ik heb met de ass. van de HA gebeld, zei zij dat ik maar van de eerste data uit moest gaan.
    Doe ik dat ben ik vandaag al bijna 8 !!! dagen overtijd?
    Maar ga ik van de andere data uit zou mijn NOD over 5 dagen zijn.
    Ik haal dinsdag een nieuwe test, 1 die een zwangerschap eerder kan 'ondekken'
    Dan zou ik 11 dagen overtijd zijn of 1 dag voor m,n NOD uitgaant van de langste data.

Dus ik mag hopen dat het resultaat van die test dan ' waarheid' is!!
    Pfff… haat wachten
    Iemand ervaring met z,n eerder kunnen testen,test?
    En nog meer na hun NOD niet positief testen? misschien toch zwanger ?

Veel vragen hé!
    Wat betreft ontpillen, ik heb maar 5 maanden de pil geslikt na mijn vorige zwangerschap dus dat lijkt me vrij sterk!

Kus Marieke

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct