Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bevallen 6 weken te vroeg!!

• Auteur

hey meiden

ben een tijdje niet geweest want heb de afgelopen week in het ziekenhuis gelegen
    ben zondag 15 juni bevallen van onze zoon celeno 6 weken te vroeg (en een dag)

verloor om ongeveer half 1 s nachts opeens uit het niets heleboel vruchtwater
    gelijk verloskundige gebelt en moest opgenomen worden in het ziekenhuis iedergeval had toen verder nog nergens last van
    onderweg naar het ziekenhuis kreeg ik al buikpijn
    was om kwart over 2 in het ziekenhuis en toen begonnen ook echt de weeen gelijk super heftig en om 4.20 is hij geboren
    dus een bevalling van 2 uurtjes!!

nu zul je misschien denken dat is super zo snel maar kan zeggen dat het ook heel erg heftig is
    weeen bouwen niet langszaam op maar komen gelijk om zn heftigst en amper zonder pauzes

gelukkig doet onze kleine het ondanks de 6 weken te vroeg het goed
    hij was 2375 dus dat viel nog mee
    moest in de couveuse maar is daar sinds gister uit
    ook van de apparatuur (bewaking) is hij sinds gister af
    alleen heeft hij een neuszonde omdat hij nog niet al zijn voeding zelf kan drinken
    hij zal iedergeval 2 weken in het ziekenhuis zijn

ik
    ben vandaag thuis gekomen aan de ene kant blij want ziekenhuis is
    natuurlijk ook niks maar aan de andere kant is het erg moeilijk om
    zonder je kindje naar huis te komen

het is allemaal niet zo gegaan als we in gedachten hadden..
    was er ook helemaal nog niet klaar voor dus begin nu ook pas het besef te krijgen ik heb een zoon
    zo raar allemaal
    maar goed…
    ben wel super blij dat het zo goed met hem gaat het is een vechter!!

x

#3144167 Quote

patries allereerst gefeliciteerd en ik hoop dat jullie je lieve kleine jongetje snel mee naar huis mogen nemen!
    liefs sandra

#3144169 Quote

Goedenmorgen Patries,

Van harte gefelicteerd met jullie zoon! Zo te lezen gaat alles de goede kant op.
    Een hele verassing zeg, maar alles gezond.

Geniet van jullie mannetje.

Groetjes anneloes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct