Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

31 wkn zwanger en DOODMOE!!

• Auteur

hoi meiden,

Wie herkent dit?? ik ben morgen 31 wkn zwanger en ben echt doodop pfff.
    Loop ook te tobben met m'n bekken, waardoor iedere draai die ik in bed maak al voel. Veel dromen op het moment (laatste week). Heb een behoorlijke buik en onze meid weegt nu ruim 1700 gram. Ze wordt een 7-ponder bij geboorte hebben ze gezegd, dus moet nog ff.
    Heb van de huisarts vit. B6 voorgeschreven gekregen om mijn dip ff wat draaglijker te maken… Vind het errug heftig allemaal. En de laatste loodjes wegen letterlijk en figuurlijk het zwaarst.

liefs,
    Carla
    37 jr van 1e (en laatste!) kindje. 30 wkn 6 dgn

#3144225 Quote

T is ook niet niks, je groeid een mensje in je lijf. Ik ben nu zelf 25+2 wk zwanger, en ik merk ook dat t wel steeds zwaarder wordt. Vooral de doorbroken nachten vanwegen het 3 keer plassen is wel zwaar.
    Probeer zeker ondanks de vermoeidheid en bekken klachten toch te genieten hoor !! Het is heel bijzonder zo'n zwangerschap en ik denk dat we het allemaal toch wel weer gaan missen als t eenmaal voorbij is!!

gr. Peet

#3144242 Quote

Help … ik ben 27 weken en nu ook al doodmoe. Als ik een paar uur op ben dan vallen mijn ogen bijna dicht van vermoeidheid en ga ik een tukje doen, zo ook vanmorgen. Dan slaap ik gewoon 2 uurtjes … 's-avonds kan ik echt niet meer op mijn benen staan van vermoeidheid. Het is afzien en genieten … het is best lastig als je zo moe ben en je hebt een behoorlijk buik die groeit en groeit.

Vanaf hoeveel weken kunnen ze meten hoe groot je baby ongeveer wordt?

Groetjes Esther … STERKTE

#3144263 Quote

hoi meiden,

ja idd, het is een beetje dubbel allemaal. Enerzijds blijdschap voor de kleine die zich steeds meer ontwikkelt en aan de andere kant een aftakelende a.s. moeder hahaha
    2 Esther: ik heb vorige week 30 wkn echo gehad, omdat mijn placenta met 20 wkn nog niet helemaal goed lag (voor de uitgang). Daarom extra controle gekregen en konden ze opmeten hoe zwaar ze nu is en wat haar geboortegewicht zal zijn (geschat).
    Ze moet dus nog verdubbelen qua gewicht, maar ik zal blij zijn als het zo blijft, voor mij dan, want mijn lijf protesteert op alle fronten tegen het overgewicht! Nu 15 kilo en dus nog 9 wkn te gaan…
    Maar goed, blijven wel moed houden

Jullie Succes!!
    Liefs,
    Carla

#3144285 Quote

Sterkte meiden … laten we het beste er maar van maken want je kunt er niets aan doen. het is voor het goede doel

Gr Esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct