Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie ook in Februari 2009 uitgerekend????

• Auteur

Hoi hoi meiden,
    zal me ff kort voorstellen.
    Ik ben 23jaar en heb zoontje van ruim anderhalf jaar.
    ik ben hier zo'n 2 maandjes terug  ook geweest.
    toen was ik ook zwanger.
    maar ging het HELAAS met 7weekjes mis
    maar nu mag ik hier alweer zijn
    ben nu 5weken op weg en voel me er beter onder dan vorige ronde
    ben heeeeeeeeeeeeel snel erg moe en heb al erg gevoelige borsten.
    vorige ronde dus eigenlijk helemaal niets en toen had ik er ook meteen al niet zo'n goed gevoel onder…

Lijkt me leuk om hier andere a.s. die ook in Februari uitgerekend zijn te spreken??!
    Gezellig om over vanalles en nog wat te kletsen…
    Ik hoor het wel.
    Liefs mamaJM

#3144245 Quote

Ha MamaJM,

Ik ben nu 7 weken zwanger en ook uitgerekend in februari….
    9 februari om precies te zijn!!
    Voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik enorme buikkrampen,
    wist niet wat me overkwam!! Op m'n verjaardag kwam ik erachter dat ik zwanger was, het mooiste verjaardagskado wat je maar kan wensen!!
    Toch maakte ik me zorgen om die krampen, was dit wel goed?
    Het deed zo'n pijn!!! Na een aantal dokterbezoekjes mocht werd ik toch
    doorverwezen naar de gynaecoloog voor een inwendige echo!
    Alles was gelukkig goed, ik was zo ontzettend opgelucht!!
    Ik heb zelfs het hartje gehoord, zo bijzonder!
    De krampen zijn er nog steeds maar gelukkig niet meer zo heftig!!
    Ook heb ik hele zere borsten en merk dat m'n weerstand minder is,
    maar neem het allemaal voor lief!!

Ondanks de echo maak ik me toch nog een beetje zorgen of het allemaal
    goed blijft gaan…….hoop dat we zo snel mogelijk de gevarenzone voorbij zijn!?
    Dan kunnen we pas ECHT genieten!!

Hoe denk jij erover?
    Heb je het al aan veel mensen verteld?

Genietse van je zwangerschap!
    Liefs Annemiek!

#3144247 Quote

Ik ben ook in februari uitgerekend: de 25e! Het is dus nog maar heel pril en hoop dat alles goed gaat!

#3144250 Quote

Ik ook….

Maar weet totaal nog niet precies wanneer. Volgende week woensdag krijg ik nog een termijn-echo. Denk zelf dat ik nu in de 7de week zit.

Lees het verhaaltje van de Provera-kuur maar… dan snap je wel dat ik werkelijk waar géén idee heb vanaf wanneer ik moet tellen…

Veel liefs M. mv T.

#3144256 Quote

Hoi meiden,

Ik ben zelf ook uitgerekend in februari, maar naast mij zijn er al heel veel vrouwen uitgerekend in februari.
    Als je aa de zijkant het forum start, zwangerforum opent en dan helemaal naar beneden scrollt, kom je de februari moeders tegen!
    Daar zitten nu al meer dan ik denk 20 meiden die allemaal in februari uitgerekend zijn!
    Als jullie zin hebben, zien we jullie daar!

Liefs Vlinder

#3144292 Quote

Hej hoi Vlinder, bedankt!
    Ben er idd al ff wezen kijken.
    had ik over het hoofd gezien..hihi
    maar ook gezellig daar idd!
    iets overzichtelijker he, en allemaal van febr 09!
    Leuk..
    groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3144328 Quote

hoi hoi

Ik ben nu ook 5 weken zwanger en ben, volgens eigen berekening uitgerekend op 26 februari. 3 maanden geleden heb ik ook een miskraam gehad. Ben daarom soms best een beetje bang.
    ik zou het gezellig vinden om hier te kletsen omdat we ongeveer even ver zijn.

Wanneer hebben jullie de eerste echo? ik woensdag 9 juli!

succes en gefeliciteerd!

groetjes ingrid

#3144351 Quote

Hier hetzelfde verhaal, een paar maanden geleden een miskraam gehad. Achteraf voelde het niet helemaal goed van begin af aan, geen zwangerschapskwaaltjes zoals gespannen borsten en vermoeidheid die ik nu overigens wel heb want ben nu weer bijna 6 weken zwanger. Ben 22 februari uitgeteld van de tweede. Mijn dochtertje is 21 februari 2007 geboren dus…..misschien wel op dezelfde dag jarig??!!

#3144386 Quote

hoi Claudiaatje,

Hoe gaat het nu? Misselijk, moe? ik heb het allemaal! Heb sinds vandaag ook gevoelige borsten. Wanneer heb je je eerste echo? Dit wordt (als het goed gaat) mijn eerste!
    woensdag 9 juli heb ik mijn eerste echo! kan niet wachten! Krijg je dan gelijk een foto mee of is dat pas later? vandaag precies 5 weken zwanger.

geniet ervan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct