Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

BBZ

• Auteur

Heb in april een operatie ondergaan ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ook nog mijn eerste! Mijn eileider eruit en gelijk de kansen om weer zwanger te worden omlaag!   
    Gelukkig inmiddels zwanger (hoera ), deze woensdag 5 weken, maar bij elke buikpijn gelijk paniek,  ''zit het er nog wel?". Heb na 6 weken een echo en hoop dan dat het goed zit. Duimen dus maar! Vind het wel echt bloedspannend!

#3144253 Quote

Wauw gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Wat fijn dat het toch zo snel is gelukt!!

Probeer toch nog een beetje te genieten en succes met de echo!!

Gr.Annemiek.

PS:
    Ik heb vorige week een inwendige-echo gehad (nu 7 weken) omdat ik
    hevige buikkrampen had! Heb toen het hartje gehoord, dat was heel bijzonder!!
    Hopelijk jij ook!?
    De echo was gelukkig goed!!

#3144261 Quote

Hoi,

Dat is idd wel spannend zeg. Hopelijk gaat het gewoon allemaal goed dit keer. Wel fijn dat je toch snel weer zwanger bent geraakt. Toevallig hoorde ik van de week een verhaal van mijn buurvrouw. Ook zij heeft een bbz gehad en haar eileider werd weggehaald. Haar kans was heel erg klein zei de arts toen dat ze ooit kinderen zou krijgen.

Ze heeft nu inmiddels 3 volwassen kinderen hahaha…zo zie je maar weer he! Ze weten ook niet alles altijd he.

Geniet van je zwangerschap.

Petra

#3144281 Quote

Hi, hier een lotgenote.

aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    ik snap precies wat je bedoeld met elke pijntje die je voeld wordt je onzeker. had ik net zo soms zelf nog.
    ik ben eind juni geopereerd en heb mijn linker eileider moeten missen door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook van de eerste.
    en in november was ik eindelijk weer zwanger. en heb toen  met 5w+5d een echo gehad. gelukkig zat het toen goed en was er een kloppend hartje te zien. wij helemaal blij maar  de echo van 9w was weer net zo spannend net als die van 12w, 20w en 23w. ik  weet wel je moet er van genieten het duurt maar zo kort maar toch.
    ik ben morgen 33w en vind het zelf nu nog wel eens spannend als ik de baby een tijdje niet voel. ik denk dat het bij mij pas goed is wanneer de beby geboren is.
    dus ik kan wel tegen je zegen geniet er van maar ik weet zelf dat het wel eens lastig is.
    sterkte tijdens en vooral voor je echo groetjes nimfje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct