Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kinderwagens…

• Auteur

Hallo allemaal, We hebben een optie op Mutsy 4 rider. Er zijn zoveel wagens, en aangezien we ons eerste kindje verwachten, hebben wij hier helemaal geen ervaringen mee… Op internet heb ik al een paar reacties gevonden, maar die zijn heel erg tegenstrijdig. Is hier iemand die zelf ervaring heeft met deze type (of kan eventueel een andere goede aanprijzen)? Alvast bedankt voor jullie reacties!

#3144282 Quote

Hey,

Je moet vooral lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. Als jij het tot zover een leuke fijne wagen vind waarom zou je dan op een reactie van een ander afgaan.

Ik heb 3 jaar terug bewust gekeken of er 4 wielen op zaten, die voorop zowel vast als los gezet konden worden. Er moest een ruime boodschappenmand onder zitten en verder moest ie me vooral aanstaan. Ik moet zeggen dat ik er nog steeds blij mee ben en ik zal hem voor geen goud willen missen. Ik heb toen een transformer van mutsaers gekocht.

Na een jaar hebben toen wel een goede buggie erbij aangeschaft omdat dit tovh vooral makkelijker is om mee te nemen. Dit is een maclearen.

Succes met het maken van een keuze.

Claudia

#3144287 Quote

Ik zou ook vooral op mijn eigen gevoel afgaan … Ik heb een 2e hands Quinny. Voor mij was belangrijk dat er mand onderin zat, de vering is toppie dus rijdt heerlijk, verder is ie ruim en van alle gemakken voorzien. Ik kan ook heel veel geld uitgeven voor een moderne kinderwagen maar ik vind het niet nodig. Ik heb er 35 euro voor betaald en een nieuw matrasje er in gekocht.

Suc6 … groetjes Esther  

#3144301 Quote

Hallo,

Ik heb zelf een Quinny en een Stokke gehad en ik ga nu weer voor een Stokke. Ik vind hem echt geweldig en met mij mijn kleine meid. Toen ik de Stokke aanschafte voor onze zoon was zij inmiddels 2 en wilde eigenlijk niet meer in een buggy maar deze vond ze helemaal het einde.

Zaterdag ga ik mijn nieuwe buggy met alle extra's weer ophalen en kijk er weer echt naar uit.

Margret

#3144312 Quote

Hoi,

ik heb zelf een Mutsy Urban rider (4 wielen) en hij bevalt   erg goed, stabiel, rijdt lekker, veel mogelijkheden met andere zitjes e.d.

Ik vond het ook belangrijk dat de wagen 4 wielen heeft, is toch stabieler vind ik. Je hebt ook Quinny's met 4 wielen, maar die zitten weer naast elkaar in het midden en dat leek me toch niet prettig.

Ook heeft zo ongeveer de halve wereld al een Quinny en wilde ik wel eens iets anders, en ik ben er erg tevreden over.

groetjes rina

#3144313 Quote

Wij hebben de mutsy 4 rider. Geweldig. Ben er heel erg tevreden mee, stabiel, je kunt er mee over gras rijden en stoepjes/opstapjes zijn geen probleem. Onze oudste van anderhalf zit er nog bijna dagelijks in en over een paar weken kan de wandelwagenbak er weer af en toe op voor nr. 2. Ik zou geen andere wagen hoeven. En vind het ook prettig die 4 wielen. op een gegeven moment gaat je kindje er zelf in klimmen en dan zijn 4 wielen wel iets stabieler dan 3.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3144315 Quote

Hoi hoi!!!
    Wij hadden hetzelfde dillema, eerste kindje, totaal geen ervaring en zoooooo veel om uit te kiezen. Vrienden van ons hebben een Mutsy 4rider (geen urban rider) dus daarmee zijn wij (inclusief baby) gaan proefrijden. Het beviel ons prima en zodoende hebben wij uiteindelijk besloten ook voor een 4rider te gaan. Uiteindelijk hebben wij er via Marktplaats een gevonden. Het is misschien niet de goedkoopste, maar voor ons is de stabiliteit, wendbaarheid en degelijkheid wel erg belangrijk.
    Succes met kiezen!
    Groetjes, Irene

#3144381 Quote

Hoi,

een hele goede wagen. heb er geen ervaring mee want zelf vind ik hem niet mooi maar werk zelf in een babyzaak dus ik verkoop hem regelmatig. Deze wagen is sterk en heeft zoveel mogelijkheden daar krijg je echt geen spijt van. En mocht er wat aan de wagen zijn dan lost of de babyzaak en anders mutsy zelf het heel snel voor je op.

gr.linda
    25 weken van 2e

#3144424 Quote

Ook wij waren er vrij snle uit dat de kinderwagen die we zouden kopen 4 wielen moest hebben.
    Wat in ons geval ook belangrijk was is het in hoogte verstelbaar zijn van de duwstang.
    Mijn vriend is namelijk een stuk groter dan ik ben.
    Uiteindelijk hebben wij voor de maxi cosi mura 4 gekozen.
    Niet de goedkoopste, maar wel helemaal naar onze zin.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct