Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

pijnlijke steken in schaamgedeelte

• Auteur

hallo mama`s……..

heb even een vraagje ben nu 39 weken zwanger en heb al sinds vorige week behoorlijke steken onderin me buik bij schaamgedeelte…..kindje lig al ingedaald dacht dat dat het was maar ja…..
    krijg steken vooral s`avonds rond half 9 als ik lekker zit of lig op de bank…….en als het kindje beweeg……iemand ervaring ermee of iemand die weet wat het is?????

groetjes jantina

#3144403 Quote

hai jantina,

Ik heb hier ook af en toe last van. Heb hier ook een topic over geopend op het oktober forum!! Bij mij komen de steken juist als ik langer sta en de kleine idd druk aant schoppen is. Misschien is de kleine dan wel gewoon tegen de blaas aant schoppen.

Het antwoord dat ik kreeg was in ieder geval dat meer dames hier last van hebben en dat het geen kwaad kan, het schijnt dus niet helemaal gek te zijn hahaha.

gr. Petra
    (25+5 wk)

#3144405 Quote

Ik had dat ook vlak voor mijn bevallingen (zeg de 2 weken ervoor). Steeds meer pijntjes in mijn buik, steken, krampen. Misschien is het ook wel een stukje verweking.

#3144408 Quote

hoi jantina
    ik heb precies t zelfde en ben gister bij de gyn geweest en die heeft mij verzekerd dat het voorweeen zijn…(wat niet betekent dat je snel bevalt hoor) je lichaam oefent alvast voor het echte werk….
    groetjes sandra

#3144416 Quote

hallo jantine
    dat is het koppie wat drukt,ik ben zelf 39 wkn+6 dgn zwanger en ik heb het ook.
    net zoals mn voorgangster het zei,. het zijn zeg maar een soort voorweeën./oefenweeën.
    even afwachten dus..
    gr kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct