Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Dunnere ontlasting

• Auteur

Hoi dames,

Even een vraagje over een kwaaltje…

Ik ben nu, volgens mijn NOD 8 weken zwanger van de 2e. (volgende week echo, dus dan weten we zeker hoelang). Bij onze 1e ben ik de eerst tijd erg misselijk geweest en dus veel overgegeven. Nu ben ik vooral moe (hele dag door zo'n beetje) en heb ik regelmatig last van dunnere ontlasting. Soms heb ik er vlak voor een kramp en dan moet ik echt 'rennen'.. (sorry voor het ontsmakelijke verhaal).

Hebben jullie hier ook 'last' van (gehad)? Of kan het iets anders zijn??

groetjes

#3144415 Quote

Hoi!

Ik had er ook last van vanaf zo'n 8 weken. Als ik een beetje pijn/kramp voelde kon ik maar beter gelijk naar de wc gaan want anders was het idd te laat!
    Niks geen obstipatie waar ik alleen maar over las. Maar het komt gewoon door je hormonen. Het is bij mij wel minder geworden. Hoef niet meer te rennen en heb geen krampen meer. Maar normaal gesproken moest ik 1x in de 2-3 dagen dan is nu wel elke dag. Gelukkig maar dan heb je minder kans op aambeien!

Sterkte Ester

#3144623 Quote

nou mijn schatje, ik heb er ook last van hoor. Vooral na een kopje koffie….
    RENNEN!!!  Ik heb dit liever dan obstipatie lijkt mij…
    Hoe was het bij je echo?? Gisteren toch… en hoe ver ben je nu… Heb je zeker een inwendige echo gekregen. Ik krijg mijn 1e echo over een kleine 2 wk, als het goed is ben ik dan 8 wk en 1 dag (ook inwendig bij de gyn. de VK's maken hier namelijk geen inwendige echo's). Ik vind het erg spannend, maar ben blij dat ik eerder mag komen, gezien mijn miskraam de vorige maand.
    Liefs en tot snel weer….
    Groetjes Amber

#3144657 Quote

Echt vervelend… zeker op mn werk.. haha.. Maar goed, inderdaad beter dan obsitpatie!!

Gister inderdaad echo gehad. De kleine frummel is nog erg klein, nog maar 1.3 cm, waarschijnlijk 7.6 weken gister. Daarom mag ik over 2 weken terug komen voor nog een echo! Wel zagen we heel goed een kloppend hartje! Echo was uitwendig! Had erg veel gedronken, want vorige keer (bij ons zoontje) had ik de 1e echo een inwendige omdat ik niet genoeg had gedronken.. Had er nu niet zo'n zin in dus genoeg voorzorgsmaatregelen getroffen..

Ik geloof best dat je blij bent met een echo eerder! Toch een spannende tijd zo!!
    Laat je tzt weten hoe de echo was!!!

Geniet ze!!
    Liefs

#3144658 Quote

Hey meiden,

Ik heb het ook hoor. Niks obstipatie. Mijn stoelgang gaat vanaf dag 1 erug soepeltjes hahah…rennen dus af en toe. Beter dan dat het andersom is he. In vorige zw schappen heb ik het weleens anders meegemaakt en ik moet zeggen dat ik dit toch veel fijner vind. Het ophouden is alleen soms echt wel een probleem. Als ik moet dan moet ik ook echt!

Groetjes Peet

#3144919 Quote

hey meiden ik heb normaal 'nhele trage stoelgang,maar sinds ik zwanger ben kan ik elke ochtend zonder probleem. toen ik zwanger was van m'n zoontje kon ik helemaal niet,en dat was 'probleem toen ik moest bevallen,had intussen verstening in m'n darmen waardoor ik geen druk kon zetten om te persen!! dus wees maar blij dat jullie mogen rennen…haha groetjes bel

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct