Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tienerzwangerschap

• Auteur

Watzou jj don bij tienezwangerschap??

#3144422 Quote

Even wat meer vertellen over je onderwerp hier.

En een schrijfles volgen..

Sterkte iig.

Groetjes Marina

#3144423 Quote

Hoi Xiano,

Misschien kun je beter iets meer over jezelf, je situatie, (ex) vriend etc vertellen anders kunnen we hier niet zo goed op reageren. Is het gewenst, zit je nog op school, woon je nog bij je ouders, wat vindt je (ex) vriend enz.
    Sterkte in elk geval.

@ Marina; zullen we proberen iedereen in z'n waarde te laten. Dat er veel schrijffouten in zitten is niet echt het onderwerp waar het over gaat toch?

#3144474 Quote

Dag Meid,

Ik neem aan dat je de vraag stelt,omdat je er zelf mee zit??
    Wat zou ik doen? Eigelijk is dat natuurlijk niet echt belangrijk.
    Het gaat er om wat JIJ wilt,ben je zwanger? ben je nog samen met de vader van het kindje? heb je het kindje wat te bieden?
    En mocht je het kindje willen houden,dan heb je natuurlijk nog 8maanden (9,maar je komt er achter als je al 4weken ver bent!) om na een zwangerschap/moederschap toe te groeien.

En in het algemeen gaat het vaak heel goed.
    En wat is een tienerzwangerschap? onder de 20?

En persoonlijk zou ik wel (als je daar goed contact mee hebt) met je mam praten om zeker te weten dat zei ook achter je staat zo heb je een 'steun' dan weet je dat wat er ook gebeurt een 'geliefde' er wel voor je zal zijn.

Ik ken een meid,nu 22 haar mooie kereltje is nu 3 maar bij haar weggehaald,zei vond uitgaan enz.. belangrijker,tja dat werkt niet.
    Haar zoontje is nu bij haar ouders geplaats (opa en oma) dus gelukkig vrij aardig afgelopen.

Ik zeg altijd tegen mensen als je denkt dat je klaar bent/de verandwoording aan van sex, moet je ook de verandwoording dragen voor evt. gevolgen,of dit nu zwangerschap is of een soa.
    Maar dat is mijn mening.Sorry :s
    Maar dat wil niet zeggen dat ik tegen abortus bent,dat kan natuurlijk ook een verandwoorde keuze zijn gezien misschien de situatie die speelt.

Ik wil doen alsof ik mevrouwtje beterweter ben,
    Spreek uit 'ervaring' ik werd op m,n 18de zwanger van m,n dochter.
    En op m,n 20e (gepland) zwanger van m,n zoontje.
    En we klussen nu voor een 3de,finacieel gezien is het echt passen en meten.
    Maar wij doen het denk ik vrij goed.
    Dus ik zou zeggen volg je hart.Doe wat JIJ wilt!

Kus Marieke

#3144475 Quote

Ik wil doen alsof ik mevrouwtje beterweter ben,

Bedoelde dus NIET doen, haha..

1e ronde,Juni'08  

#3144476 Quote

Als ik je profiel moet geloven, ben je een jongen?
    Dan geldt wat mij betreft het zelfde, heb het er goed met haar over en maak geen overhaaste beslising!

Suc6
    Kus Marieke

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3144485 Quote

hoi

ik ben zelf een tienermoeder ik was 16 met de 1e en 17 met de tweede

als je wil mailen en erover wil praten kan dat
    mijn mail is fantasy-nails@hotmail.com

groetjes nijntje

#3144487 Quote

mama marieke
    niet iesdereen komt achter een zwangerscvhap met vier weken he

ik was 16 weken zwanger toen ik erachter kwam en een vriendin van mij met 30 weken want ze ging bevallen
    sommige meiden merken er niks van
    ik was gewoon ongi en paste alles nog
    maar heb wel 2 gezonde zoons gelukkg
    en die vriendin van mij een kleine maar gezonde dochter

mijn kleintjes zijn nu al weer 4 en 2.5 jaar
    groetjes nijntje

#3144495 Quote

leren hoe je voor de volgende keer anti conceptie kan leren gebruiken??

Info aanvragen over je mogelijkheden (abortus of houden)

Samen met een volwassen persoon (buiten je vriend of scharrel) dit bespreken zoals je moeder / vader / tante aangezien je zelf nog eigenlijk niet volwassen genoeg bent om een kind op te voeden is een volwassen begeleider gewenst denk ik zo.

Heel veel succes en als het even kan BLIJF naar school toe gaan, probeer het in elk geval anders kom je daarna nergens meer aan toe..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct