Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Maart 2009

• Auteur

Zijn er al meiden die in maart uitgerekend zijn? Ik ben nu 4,5 weken zwanger erg pril dus nog, maar na 3,5 jaar wel enorm welkom!!! Heb meerdere miskramen gehad, dus vind het nog heel erg spannend allemaal, maar voel me toch ook wel erg blij en hoop gewoon heel hard dat alles goed gaat komen!

gr Mickey

#3144472 Quote

Hey Mickey, ik ben nu 2 dagen over tijd en vind het echt super spannend, we hebben samen een test gedaan vandaag maar die was negatief, maar ik hoor wel eens vaker dat dat kan… als ik zwanger ben ik ook in maart uitgerekend! Dit wordt dan ons eerste kindje! en dat van jullie ook de eerste? Liefs Mimi

#3144477 Quote

hoi mickey en mimi, dit wordt mijn derde dag dat ik overtijd ben. ik wil morgen pas een test doen omdat ik vandaag moet werken de hele dag. ik heb al een zoontje en ga dus voor een tweede. ik had bij mijn zoontje ook pas na een week een positieve test dus vandaar ik dat ik nog even wacht.  ik ben  als alles goed gaat  7 maart uitgerekend. ik hoop echt dat ik me mag toevoegen aan dit topic.

mickey, heel veel succes met je zwangerschap.

mimi, ik duim voor je dat het een positieve test mag worden. succes.

groetjes patries

#3144489 Quote

Hoi Mickey,

Ik heb zaterdag getest en 2 strepen en bij een cyclus van 24 dagen houdt dat in dat ik nog maar 27 dagen zwanger ben dus ook heel pril, en dan dus 6 maart uitgerekend…

Ik hou net als jij mijn hart vast!!

Verder kunnen we ons geluk niet op, ikzelf ben 2,5 jaar zwaar aan de hormonen geweest voor een autoimmuunziekte en we hadden afgesproken dat we ervoor zouden gaan zodra ik van de medicijnen af was en het was eerste ronde ontpillen en tweede raak……..kan het nog niet geloven.

Ik zie dat jij er heel lang op hebt moeten wachten en zal dan ook extra hard voor je duimen!! Welke datum ben jij op uitgerekend??

groetjes ester

#3144519 Quote

Hallo, ik ben nu 3 weken zwanger. Het heeft bij mij 7 maanden geduurd voordat het eindelijk raak was.
    Ik voelde me anders dan anders. Had last van de borsten, buik ed.
    Toch maar een test doen en de test gaf 2 (miniscule) streepjes aan. Ik begon spontaan te huilen. Toch was ik niet zeker van de test en heb dus de volgende dag nog een test gedaan. En die gaf ook een positief resultaat aan.
    Als alles goed gaat, ben ik 14 maart 2009 uitgerekend. 15 juli heb ik een afspraak met de verloskundige en dan weten we het zeker.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes een blije mama.

#3144522 Quote

wow wat leuk…..wat zitten we allemaal dicht bij elkaar…geweldig!!

Ik moet op 17 juli naar de gynecoloog, ben al razendbenieuwd!!!

Verder heb ik weinig last, af en toe wat kleine steekjes en beetje moeier als anders, maar niks in overdaad!!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3144523 Quote

Hoi allemaal! Echt leuk om te lezen al die verschillende verhalen! Ik ben vandaag nog steeds niet ongesteld geworden, maar ik wacht tot zaterdag met een test,  ik denk dat je na een dag nog steeds een negatieve uitslag zal geven, een vraagje voor degene die allemaal wel al een postivie test hebben, hebben jullie wel in een keer 2 streepjes gehad? Mijn vriendinnetje is ook zwanger en zij was 5 weken toen de test pas postief gaf (ook 2 keer gedaan) Ik vind het echt leuk dat er een forum is voor ons om lekker te kleppen! Nou ik hou jullie wel op de hoogte als ik 2 streepjes heb (of niet) Liefs mimi

#3144525 Quote

hoi mimi,

ikzelf testte met een 6 dagen voor nod test op dinsdag nog negatief (dat was dag 21, heb nl een cyclus van 24 dagen ) en op zaterdag dag 25 met een gewone test positief, dus schiet mij maar lek…..
    het hangt er gewoon van af hoeveel hormoon je al aanmaakt………… ik ga voor je duimen meid!!

#3144575 Quote

hey mickey!
    gefeliciteerd meid!!!
    hoe voel je je????

groetjes Carina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct