Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Maart 2009

• Auteur

haha niet dus, ik ben ook zo'n held met de computer…
    hij geeft aan dat het teveel tekens achter elkaar zijn en ik krijg het dus niet goed………..kijk er later nog wel eens naar….
    moet nog even aan het werk!!

fijne dag allemaal!

#3144617 Quote

zo heb eindelijk een banner gemaakt, even kijken of het lukt:
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]

#3144616 Quote

bianca, juut en mimi
    GEFELICITEERD!!!
    Geweldig, en wat zitten we allemaal lekker dicht bij elkaar!!

hebben jullie al veel klachten,   ik nl niet,
    wel wat opgeblazen buik en slechtere stoelgang, en heel af en toe wat stroomschok achtige steekjes helemaal onderin buik, maar verder niks…
    mijn borsten zijn wel groter maar doen niet echt pijn of zo…………..hoe zit het bij jullie??

ps ben wel  duidelijk sneller moe en buiten adem, maar het weer werkt ook niet echt mee he?

#3144615 Quote

HALLO, IK BEN HIER HELEMAAL NIEUW.WAS WAT AAN HET ZOEKEN.
    IK BEN NET 5 WEKEN ZWANGER VAN DE EERSTE,ERG SPANNEND ALLEMAAL.
    MIJN UITGEREKENDE DATUM IS 3 MAART.
    IEDEREEN VEEL SUCCES MET DE ZWANGERSCHAP.
    groetjes judith

#3144606 Quote

ow meiden ik heb zo'n buikkramp hebben jullie dit ook wel???? Voel me zo onzeker

#3144594 Quote

Hey Meiden!!!!!

Ik kon me gister avond niet inhouden en heb gewacht tot mijn vriend thuis was en toen hebben we weer een test gedaan en raad eens: 2 roze streepjes!!!!!!!! Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten, het is zo snel gegaan! Ik had de test op mn nachtkastje gelegd en het eerste wat ik deed toen ik vanochtend wakker werd was kijken of ze er nog steeds waren! I'm so happy!!!! Nou de andere meiden nog mar dat gaat helemaal goed komen!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3144650 Quote
    #3144651 Quote

gelukkig de goeie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct