Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger van de vijfde

• Auteur

Hallo,

Ik ben zwanger van ons vijfde kindje,en uitgerekend op 24 december.
    Het lijkt me leuk om met meiden/vrouwen te kletsen die ook hun vijfde verwachten

groetjes mama an

#3144493 Quote

die zullen er buiten de biblebelt wel niet al te veel zijn denk ik zo, ik vind 4 al heel veel haha

maar wens je een hele gezonde zwangerschap!! heel veel genietplezier!

#3144499 Quote

Hoi hoi,

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik ben nu zwanger van ons 9de kindje,ben 5 januari uitgerekend!

liefs Caro

#3144500 Quote

mama an en caro gefeliciteerd!
    wat ontzettend leuk 5 en 9 kids!
    ik wil ook graag een groot gezin maar zit er helaas niet in denk ik….ik kan nietv123 zwanger worden en de artsen heb dit kindje wat ik nu draag een wonder genoemt ze is verwekt zonder icsi!
    ik heb al een zoontje via icsi…
    maar als het aan mij ligt krijg ik er ook 9!
    groetjes sandra

#3144555 Quote

Ja haha goede vraag, daar dacht ik ook al aan. Hoe doe je dat. Niet alleen financieel maar ook geestelijk en lichamelijk. Ik denk niet dat ik dat aan zou kunnen. Erg knap!

anyway gefeliciteerd met de zwangerschap aan alle dames.

Groetjes Petra (16 wkn, 4 dagen zwanger van nr 3)

#3144557 Quote

Hoi,

Caro, leuk dat je zo n groot gezin hebt !!!
    Zijn het allemaal éénlingen of zitten er ook meerlingen tussen ?
    Ja, en over de financien, wij hebben een eigen bedrijf, dus kunnen prima rondkomen.
    4 kinderen is best druk maar van 2 naar 3 vond ik de grootste overgang.
    Daarna gaat het eigenlijk vanzelf, het ritme heb je dan al te pakken.
    Ik doe ook gewoon nog dingen voor mezelf dus zit echt niet hele dagen alleen maar te moederen.
    De oudste 2 zijn al   9 en 8 dus die kunnen ook al wat meehelpen (tafel dekken, vaatwasser,stofzuigen enzo)
    Onze jongste is nu twee en dat is best een pittige leeftijd, maar ook zo ontzettend leuk en gezellig !!!
    Krijg jij, Caro, veel commentaar op je gezinsgrote ?
    Ik was er zelf wel een beetje zenuwachtig voor maar t viel alles mee.
    Vind trouwens wel dat je je snel moet verdedigen als je een groot gezin hebt (tegen buitenstaanders)
    Heb jij dat ook ?
    Hé Petra, woon jij in Yerseke ?

groetjes mama an

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3144558 Quote

Hoi mama an,

Nee ik woon niet in Yrseke maar op Tholen, niet ver er vandaan dus haha.

Tja een groot gezin, ik denk als ik jonger was dat het ook weer anders had geweest. Ben pas laat aan kids begonnen en ben nu 38 en vind het best wel zwaar af en toe. Ik heb heel gelukkig geen klachten behalve vermoeidheid en daar mag ik heel blij om zijn.

Ik denk dat mensen  vreemd opkijken van grote gezinnen ofzo omdat het niet meer zoveel voorkomt  als vroeger. Wel knap dat je ook nog tijd hebt voor jezelf.   aha ja als je een goed inkomen hebt dan kan je het natuurlijk wel rooien financiel. Dat is ook niet onbelangrijk lijkt mij met een groot gezin anders komen ze tekort en dat wil je ook weer niet lijkt me.

Groetjes en geniet van het mooie weer, ik ga nog eventjes de tuin in ( in de schaduw)

#3144560 Quote

Hoi,
    ja, ik ben ook zwanger van kindje nummer 5 en 4…want het is een tweeling. Erg leuk! De eerste weken super misselijk geweest, hield niets meer binnen. Geen opname, maar dat scheelde niet veel. Nu is de misselijkheid zo goed als verdwenen en kan ik heerlijk gaan genieten.
    Groetjes Anne.

#3144572 Quote

Hoi!

Wij verwachten 22 februari ons vijfde kindje. We zijn er echt  super blij mee! Ik vind het altijd erg jammer wanneer mensen er negatief over oordelen, want het is onze eigen keuze. We genieten volop van ons stel.
    Leuk om   te lezen dat er meer mensen zijn die hun vijfde kindje verwachten.
    We hebben het trouwens nog tegen niemand verteld omdat we geen zin hebben om ons weer te moeten verdedigen waarom we er nog een kindje bij krijgen. Af en toe word je daar heel erg moe van en dat is echt jammer.

Succes allemaal!
    Groetjes Wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct