Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

keuze??!!

• Auteur

Ben benieuwd of iemand tips / adviezen heeft:

Onze eerste was ruim twee weken te laat. Uiteindelijk zijn de weeen wel begonnen, die dag zijn de vliezen (handmatig gebroken), heb ik een infuus gekregen met wee-opwekkers, een ruggeprik zodat het infuus hoger kon. Uiteindelijk mocht het allemaal niet baten en is onze zoon met een keizersnee gehaald. (na 20 uur zelf ploeteren)

Inmiddels ben ik weer 10 dagen overtijd. Als het de komende dagen niet begint zouden we kunnen kiezen tussen inleiden of gelijk een keizersnee. Erg moeilijk!!!!!!!!!

Snijden als het niet nodig is vind ik niks. Inleiden met een kans van 30% dat het alsnog op een ks uitdraaid vind ik ook niks…..

Ik hoop dat die kleine zich nog aankondigd de komende dagen anders moeten wij een keuze maken….

een mama in afwachting…….

#3144516 Quote

Hoi hoi,

Ik ben zelf ook een aantal dagen over datum om het zo maar te zeggen.
    Vandaag controle gehad en ik had 1 cm ontsluiting.
    Donderdag moet ik weer heen, en dan gaan ze kijken of ze kunnen inleiden.
    Het lijkt me erg moeilijk voor je om nu te beslissen of je gaat voor een KS of dat je het op de natuurlijke manier wil proberen.

Ik denk dat ik het eerst wel zou proberen op de natuurlijke manier en als dat niet blijkt te lukken wel vlot over te stappen naar een KS.. en niet eerst tot het laatst laten ploeteren voordat zoiets word besloten..

#3144518 Quote

Jeetje, die ukken van jullie vinden het té lekker in jouw buik. Fijn idee, maar tot bepaalde hoogte he. Want ze moeten er wel een keer uitkomen.
    Ik dacht dat ze als je eenmaal ks hebt gehad, ze dan niet inleiden. Of in ieder geval niet met weeënopwekkers via het infuus. Omdat je met je litteken zit en bevalling dan beetje geleidelijk moet gaan? Ik weet het niet zeker hoor.
    Duim voor jullie dat die kleine er toch spontaan uitkomt!
    En anders sterkte met maken van keuze.
    Groetjes mira

#3144553 Quote

Jemig zeg wat een lastige keuze!!

Ik denk als je er geen vertrouwen in hebt toch voor de KS moet gaan (okay snijden onnodig is inderdaad zonde) maar blijkbaar ging het de vorige keer ook niet goed en het risico van een KS vind ik dat kleiner als dat er iets gebeurd met je kindje (of jezelf!)

BTW je hoeft geen ruggeprik bij een opengedraaide weeenopwekker hoor heb ik ook niet gehad en stond flink open omdat het niet goed genoeg ging, ik ben bezig geweest van half 8 sochtends tot half 12 savonds, maar wilde perse geen ruggeprik, ik weet niet of je hem zelf wilde maar het hoeft dus niet (voor het geval je het niet wilt)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct