Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

pijn in buik als ik wakker word

• Auteur

Ik heb sinds kort wanneer ik slaap pijn aan de zijkanten van mijn buik. Dit is soms zo pijnlijk dat ik heel langzaam moet omdraaien en als ik uit bed kom ik het echt heel gevoelig. Wanneer ik dan doe plassen is het ook gevoelig en daarna zakt het snel weg.

Zou dit slecht zijn voor mijn kindje of voor mij? Ik ben nu19+3 weken zwanger.

Groetjes Anouk.

#3144526 Quote

Klinkt als bandenpijn. Als je gaat plassen, komt er iets meer ruimte vrij in je buik, waardoor de pijn of erger kan worden, of juist wegzakken!! Ik heb met vlagen precies hetzelfde. Ook omdraaien in bed of niezen en hoesten kan behoorlijke pijnscheuten opleveren.
    Als de pijn hoger dan je navel zit, zou het ook nog je nieren kunnen zijn. Als je het niet vertrouwd sowieso even de verloskundige bellen hoor!!

gr. Peet
    (26+2 wk)

#3144535 Quote

Hoi Anouk

Wat bij mij ook hielp/helpt was slapen met een kussentje onder mijn buik. Hierdoor "hangt" je buik niet de hele nacht aan je banden en spieren maar wordt die ondersteund door het kussentje.
    Succes.
    Groetjes natalie
    (25w4d)

#3144562 Quote

het klinkt als bandenpijn.
    kan verder geen kwaad je baarmoeder wordt groter en daardoor kan je bandenpijn gaan doen omdat ze uitrekken.
    groetjes ingrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct