Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wonderolie

• Auteur

Ben vandaag 36 weken zwanger ben pas eind juli uitgeteld, maar heb het echt helemaal gehad. Zit er echt over na te denken om volgende week met 37 weken een lepeltje wonderolie te nemen, heb van verschillende mensen gehoord dat het echt werkt. Sommige zeggen dat het niet helpt maar het is toch te proberen. Iemand van jullie het al eens geprobeert?

#3144550 Quote

het helpt niets als je kindje er niet klaar voor is (zelfs inleidende gel werkt dan bv niet)

Door wonderolie kan je heel erg aan de diaree gaan en stress veroorzaken aan je kindje wat zoiezo niet goed is (zal waarschijnlijk niet bij 1 theelepen gebeuren maar toch)

Je kan ook ananas eten, seksen e.d. dat helpt allemaal net zo min maar minder risicovol (en vervelend je wilt tenslotte niet de hele avond op de plee zitten lijkt mij haha)

#3144556 Quote

sorry hoor maar snap heel goed dat jet het zat bent, ben ik namelijk ook, maar met 37 wk mag je kindje dan wel geboren worden, maar liever nog niet hoor. Vind het een beetje ego van je om dan maar naar de fabel middeltjes te grijpen om te bevallen.

net wat imd zegt, als je kindje er nog niet uit wil, kan je alles uit de kast trekken, maar dan komt het niet.
    van de verhalen die jij gehoord heb, is het gewoon toeval dat het kindje ook klaar ws om te komen.

ik weet het de laatste loodjes zijn echt het zwaarst. ben momenteel 38+2 wk en wil ook dat het komt, maar dan wel omdat het kindje er klaar voor is en niet omdat ik allerlij fratsen uit de kast haal,
    vooral met deze hitte begrijp ik het, en ik loop ook bij de gyn vanwege een hoge bloeddruk en ben michelin poppie van het vocht. heb een heleboel om te klagen.
    Maar vind elke dag dat me kindje binnen blijft ook goed, want dat zal het nodig hebben denk ik dan.
    en ach met 30 gr bevallen lijkt me ook niks, dus wacht dan maar tot het weekend haha

sterkte ermee.

xx bambi

#3144567 Quote

Als je medische klachten hebt, dan wachten ze in het ziekenhuis liever tot 38 weken, dat is niet zonder reden. Pas vanaf 38 weken zijn de longen van je kindje volgroeid en in die laatste 4 weken (van 36 tot 40 weken) kan je kindje nog een kilo groeien, dat extra vet kan handig zijn in de eerste dagen na de bevalling om wat reserve te hebben.  
    Mocht je kindje voor 38 weken geboren worden, dan heeft hij/zij meer kans op ademhalingsproblemen en slikproblemen en kan het zichzelf misschien niet goed warm houden.
    Ik kan me voorstellen dat je het een beetje zat bent, maar ik zou toch nog even proberen om geduld te hebben.
    En wees alvast voorbereid, hoogstwaarschijnlijk ga je zelfs overtijd lopen!

#3144625 Quote

ik ben 38 weken zwanger en ben het ook helemaal zat ik ben avnaf het weekend al wat aan het rommelen, maar k heb zoiets de kleine komt als die komen wil.
    mijn tweelingzus is van dr eerste kindje met 37 weken bevallen en het kind was kerngezond en de 2e kwam met 36 weken en 3 dagen en ook kerngezond niks geen ademhalingsproblemen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct