Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Pijn in onderbuik, wie heeft dit ook??

• Auteur

Hi ladies,
    Ik ben nu ong. 10.5 week zwanger, maar heb sinds gisteren heel veel last van mijn onderbuik….als ik savonds in bed lig en draai dan is het heel gevoelig……is dit bandenpijn???
    En ook vandaag als ik loop voelt mijn onderbuik zwaar aan……..hoort dit erbij?? Of moet ik me zorgen maken??

gr
    FF

#3144568 Quote

Hoi Hoi,

Je bent al een stuk verder heen dan ik, maar ik heb ook geregeld pijn in mijn onderbuik… Zouden het je darmen kunnen zijn? Zoalng je geen bloed verliest…. Ik weet het ook niet, maar als je erg onzeker bent kun je misschien even je verloskundige bellen?

liefs Mickey

#3144571 Quote

Hoi hoi,

Heb ik ook! Maar voornamelijk als ik veel te druk ben geweest. Zo einde van de werkweek of als ik te veel gedaan/gelopen heb. Volgens mij is het een waarschuwing: rustig aan doen!
    Sterkte en groetjes van Tetsia

#3144695 Quote

Hallo,
    Die pijn in je onderbuik herken ik wel.
    Ben nu 15 weken en 4 dagen onderweg en bij mij begon dit rond de 14e week,
    Gelukkig had ik een paar dagen later een afspraak bij de verloskundige en heb haar gevraagd wat dit was; Inderdaad 'bandenpijn'!

Onder andere bewegingen als opzij draaien, gaan staan of zitten, in- of uit de auto stappen, je omdraaien in bed  en bukken veroorzaken dit.
    Je kunt dit voelen als een stekende pijn die nog even nazeurt, maar bij het regelmatig herhalen van deze bewegingen kun je het ook voelen als een zeurende buikpijn.

Ikzelf werk in de zorg en ervaar deze bandenpijn als een zeurende buikpijn.
    Een uurtje rusten, met een tijdschrift op de bank/televisie kijken/computeren,
    zorgt er bij mij vaak voor dat de pijn weg zakt.

Rustig aan doen is het advies van de verloskundige!

Succes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct