Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe herkennen

• Auteur

hoe weet ik of de bevalling echt bezig is? ik ben 38 weken zwanger en vanaf het weekend al beetje aan het rommelen met harde buiken en wat weeen maar kw as vandaga de hele dag aan de diarree kan dat een voorteken zijn dat het doorzet?

#3144630 Quote

hoi,
    spannend al die voortekenen! Kan me voosrtellen dat je wilt weten of het nu ècht gaat beginnen.
    Zelf had ik een geplande ks en heb geen enkele harde buik/ voorwee of wat dan ook gehad. Maar tweelingzusje was, net als jij, dag voor bevalling flink aan de poeperij. En vk zei dat dat een voorteken kan zijn dat het gaat beginnen. Dus… wie weet. Indien ja: dan voorspoedige bevalling gewenst!!!
    Groetjes mira

#3144632 Quote

Hoi!

Je hoort vaker dat de darmen zich legen vlak voor de bevalling dus het zou kunnen…………..lastig te voorspellen he!
    Kan zijn dat je nu van de buikkrampen van de diarree weeen gaat krijgen, kan net het zetje zijn wat je noidg hebt!

Succes met afwachten!

Gr. Rimke
    31+3 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct