Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eerste bezoek verloskundige

• Auteur

even een vraagje: het eerste bezoek aan de verloskundige staat bij ons pas op 13 augustus gepland..daar ik nu rond week 5 zit, vind ik dit behoorlijk laat, maar blijkbaar is het wel normaal!?
    Ik zou namelijk behalve de moeheid en de pijnlijke borsten iets concreter willen!

#3144671 Quote

hoi hoi
    ja het isx normaal als je de eerste keer rond de 10 weken hebt en dan nog kijken ze niet naar je buik hoor…meestal luisteren ze   ook niet naar het hartje….je wordt dan ondervraagd over je leefgewoonte en gezondheid enzo en je krijgt een verwijzing voor een echo als ze het niet zelf doen….
    ik vond de eerste keer ook echt tegen vallen…
    de eerste echtheid zal je hebben met de ongeveer 12 weken echo….
    vreselijk dat wachten!
    daar wordt je afentoe gewoon onzeker van!
    groetjes sandra

#3144742 Quote

Ik was ook pas voor de eerste keer bij de vk toen ik 11 weken was.
    Al had ik al wel een echo gehad bij 8 weken, maar dat kon weer via via.
    Ik had toen al het hartje zien kloppen wat erg bijzonder was!
    Verder zag je helemaal niets.
    De eerste keer vk kon ze het hartje niet horen, daar was het nog veel te klein voor.
    De 2e echo heb ik gehad bij 13 weken.
    Nu 9 juli heb ik de 20 weken echo en dan is het klaar met de echo's 🙁
    Het is dus wel een normale termijn wat je nu hebt.
    Even geduld al is dat wel erg vervelend…

Groetjes Ilse

#3145200 Quote

Bij de praktijk waar ik liep kreeg je ongeveer 2 weken nadat je gebeld had een echo om de termijn te bepalen. En dan met 12 weken een uitgebreidere intake en weer een echo.  

#3145272 Quote

he Daantje , je bent weer zwanger?? gefeliciteerd , ik zie je nooit meer op het januari forum, het is daar zowiezo erg rustig, mis het wel hoor af en toe.

nou heel veel sterkte en geluk. Hoe is het met je kleintje?? ook al weer 6 maand he?? je had toch een keizersnee??? ga je weer zo bevallen??/

Met onze sepp gaat het goed ook al weer bijna 6 maand.We gaan volgende week op vakantie naar zweden en noorwegen.

groetjes bonus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct